مجری طرح جامع پدافند غیرعامل شهر گرگان:

وی گفت: شهر گرگان در برابر بسیاری از آسیب ها بی دفاع است و ارائه طرح جامع شهری پدافند غیرعامل در حفظ دارایی ها اثرگذار است.

گرگان در برابر بسیاری از آسیب ها بی دفاع است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «جعفر میرکتولی» صبح امروز (شنبه 24 خرداد) در شورای پدافند غیر عامل شهرستان گرگان اظهار کرد: طرح جامع پدافند غیرعامل شهر گرگان از یک سال گذشته آغاز شده است و برای اینکه بتوانیم به نتیجه برسیم باید دستگاه های اجرایی همکاری کنند.

 

مجری طرح جامع پدافند غیرعامل شهر گرگان ادامه داد: باید اطلاعات درست و دقیقی در اختیار ما قرار گیرد تا بتوانیم که این طرح را به عنوان یک الگو در جامعه عرضه کنیم.

 

میرکتولی گفت: شهر گرگان در برابر بسیاری از آسیب ها بی دفاع است و ارائه طرح جامع شهری می تواند در حفظ سرمایه های مردم، بناها و تجهیزات بسیار اثرگذار باشد.

 

وی با بیان اینکه بر اساس پروتکل سازمان پدافند غیرعامل کشور این طرح در دست اقدام است، ابراز داشت: طرح جامع در 6 فصل تدوین شده است و تاکنون نیمی از این طرح آماده شده است.

 

مجری طرح جامع پدافند غیرعامل شهر گرگان با بیان اینکه دارایی ها و حوزه های تأثیر در شهر گرگان مورد بررسی قرارگرفته است، افزود: سوابق شهر در دوران دفاع مقدس، بررسی سوابق و تجربیان شهر گرگان در برابر تهدیدات سخت و نرم، موقعیت جغرافیایی انسانی و طبیعی، شهرسازی و مدیریت شهری از موضوعاتی است که در این طرح جامع مورد ارزیابی قرارگرفته است.

 

میرکتولی بابیان اینکه در فصل دوم به سطح بندی و ارزیابی دارایی ها پرداخته شده است، متذکر شد: بیش از یک هزار و 200 دارایی را در شهر گرگان طبق تعاریف این طرح شناسایی کردیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار