طلوعیان گفت: با بهره برداری از پنج طرح پیشران صنعتی مشخص شده برای استان گلستان ۳۱۵ نفر از افراد جویای کار مشغول به کار می شوند.

اشتغال به کار ۳۱۵ نفر با بهره برداری از پنج طرح پیشران صنعتی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان، «حسین طلوعیان» گفت: پنج طرح مهم صنعتی استان با مجموع سرمایه گذاری 400 میلیارد تومان به عنوان طرح های پیشران صنعتی مشخص شده است.

 

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان افزود: پیشرفت فیزیکی این طرح ها هم اکنون بین 60 تا صد درصد است و با بهره برداری از آنها ۳۱۵ نفر مشغول به کار می شوند.

 

به گفته وی، وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای تحقق شعار جهش تولید نسبت به راه اندازی پویش تولید، تداوم امید به منظور بهره برداری از 200 طرح بزرگ پیشران ملی در بخش صنعت و معدن به ارزش 170 هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم 41 هزار نفر در سالجاری اقدام کرده که تا کنون این طرح ها در 7 استان افتتاح و راه اندازی شده اند.

 

طلوعیان با بیان اینکه 5 طرح پیشران صنعتی استان نیز در زمره این 200 طرح بوده و تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید، افزود: شرکت های صباح پودر در زمینه تولید انواع پنیر گودار و چدار، قوطی سازی فجر گلستان در زمینه تولید انواع قوطی کمپوت و کنسرو و درب فلزی ظروف، تجارت گستر ترکمن در زمینه تولید فایبر سمنت، توسعه سوم شرکت بانیار پلیمر در زمینه تولید پلی استایرن و فروشگاه بزرگ چند منظوره خانم آمنه زمانی در فضایی به وسعت 3000 مترمربع، 5 طرح پیشران استان گلستان هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار