رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان گفت: با بهره برداری از ۵ طرح پیشران صنعتی مشخص شده برای استان ۳۱۵ نفر از افراد جویای کار مشغول به کار می‌شوند.

بهره برداری از ۵ طرح پیشران صنعتی در استان
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،حسین طلوعیان رییس سازمان صمت گلستان گفت: ۵ طرح مهم صنعتی استان با مجموع سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومان بعنوان طرح‌های پیشران صنعتی مشخص شده است.

او گفت: پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها هم اکنون بین ۶۰ تا ۱۰۰ درصد است و با بهره برداری از آن‌ها ۳۱۵ نفر مشغول به کار می‌شوند.

به گفته طلوعیان، وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای تحقق شعار جهش تولید نسبت به راه اندازی پویش تولید، تداوم امید بمنظور بهره برداری از ۲۰۰ طرح بزرگ پیشران ملی در بخش صنعت و معدن به ارزش ۱۷۰ هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم ۴۱ هزار نفر در سالجاری اقدام نموده که تا کنون این طرح‌ها در ۷ استان افتتاح و راه اندازی شده اند.

او با بیان این که ۵ طرح پیشران صنعتی استان نیز در زمره این ۲۰۰ طرح بوده و تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید، افزود: شرکت‌های صباح پودر در زمینه تولید انواع پنیر گودار و چدار، قوطی سازی فجر گلستان در زمینه تولید انواع قوطی کمپوت و کنسرو و درب فلزی ظروف، تجارت گستر ترکمن در زمینه تولید فایبر سمنت، توسعه سوم شرکت بانیار پلیمر در زمینه تولید پلی استایرن و فروشگاه بزرگ چند منظوره خانم آمنه زمانی در فضایی به وسعه ۳۰۰۰ مترمربع، ۵ طرح پیشران استان گلستان هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار