مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان گفت : با برنامه ریزی صورت گرفته حدود 67 بازرس سازمان صمت ، 50 نفر بازرس اتاق اصناف استان و 500 نفر نیروی بسیجی و امکانات تعزیرات برای نظارت بیشتر برنامه ریزی شده اند.

تشدید نظارتها در بازار استان / استفاده از ظرفیت 500 بسیجی برای کنترل بازار

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ حسین نجف زاده مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گلستان صبح امروز در گفت و گو با رسانه ها اظهار داشت : در ارتباط با بحث نظارت با توجه به تغییرات اخیر در حوزه  مدیریتی تعزیرات استان ، با دستگاههای اطلاعاتی و اجرایی هماهنگ کردیم تا از ظرفیت این عزیزان در شناسایی متخلفین بهره بگیریم .

نجف زاده افزود : همینطور یک رویکرد اجتماعی را مد نظر قرار دادیم تا از ظرفیت مردم  هم استفاده شود و یک رصد ویژه بشود بر بازار و اشراف اطلاعاتی می تواند به ما کمک کند .

وی تصریح کرد : واقعیت امر نوسانات نرخ ارز بیشتر از اینکه اثر اصلی در بازار داشته باشد جنبه روانی دارد و یک سری افراد سو استفاده می کند .

مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان خاطرنشان ساخت : با برنامه ریزی صورت گرفته حدود 67 بازرس سازمان صمت ، 50 نفر بازرس اتاق اصناف استان و 500 نفر نیروی بسیجی و کل امکانات و ظرفیتهای تعزیرات حکومتی استان همه و همه برای نظارت بیشتر برنامه ریزی شده اند.

نجف زاده تاکید کرد : برای نظارت در بازار گشت مشترک هدفمند برنامه ریزی شده و قطعا ما در روزهای آتی نظارت های فعلی را که مخصوص بوده تلاش داریم تشدید کنیم .

وی ادامه داد :  در این راستا افرادی که از وضع موجود سواستفاده می کنند و علاوه بر گرانی ، گرانفروشی که به قول حضرت آقا ظلم مضاعفی به مردم است ، بخواهند به مردم تحمیل کنند، با این افراد به شدت برخورد می کنیم .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار