حسین رضایی فر مدیرعامل سازمان تاکسرانی شهر گلستان از ابتلای 28 نفر از رانندگان تاکسی و اتوبوس شهر گلستان به ویروس کرونا خبر داد.

ابتلای 28 نفر از رانندگان تاکسی و اتوبوس شهر گلستان به ویروس کرونا

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری گلستان؛ ‌حسین رضایی فر در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گفت: در پی تشدید کرونا، اجرای طرح الزام فاصله‌گذاری اجتماعی و سلامت محیط کار همچون اقصی نقاط کشور، در ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر گلستان نیز برای رانندگان و مسافران اجرا شد.
مدیرعامل سازمان تاکسرانی شهرداری گلستان با بیان اینکه رانندگان حمل و نقل عمومی نسبت به سایر افراد بیشتر در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند، خاطر نشان کرد: تاکنون 28 نفر از رانندگان تاکسی و اتوبوس در گلستان به کرونا مبتلا شده اند که فقط 4 نفر از آنها بهبود یافته و مابقی همچنان در بستر بیماری هستند به همین خاطر از مردم درخواست داریم در اجرای طرح الزام استفاده از ماسک در ناوگان شهری همکاری داشته باشند .
وی افزود: تاکید بر این است که مسافران تاکسی نیز از ماسک استفاده کنند زیرا رانندگان تاکسی از اقشار در معرض خطر هستند و مسافران برای حفظ سلامتی خود و دیگران از ماسک استفاده کنند تا چرخه استفاده از ماسک کامل باشد و شاهد مشکلات کمتری در این خصوص باشیم.
رضایی فر در خصوص استقبال مردم برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در روزهای کرونایی گفت: در اواخر اسفند سال گذشته و همچنین اوایل فروردین امسال با کاهش چشمگیر استفاده از این ناوگان مواجه بودیم، اما اکنون  میزان استفاده مسافران افزایش قابل توجهی یافته است که لزوم مراقبت بیشتر را می طلبد تا از این بحران عبور کنیم.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار