نصیری گفت: امروز با توجه به گرمای هوا از پیک مصرف برق در استان گلستان عبور کردیم و میزان مصرف برق به یک هزار و ۲۰۶ مگاوات رسید.

مصرف برق در گلستان از مرز ۱۲۰۶ مگاوات عبور کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «علی اکبر نصیری» شامگاه امروز (دوشنبه 30 اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز با توجه به گرم شدن هوا میزان مصرف برق در استان گلستان از مرز یک هزار و 206 مگاوات عبور کرد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان ادامه داد: با توجه به اینکه برای استان گلستان پیک مصرف برق در نظر گرفته شده است در استان سهم مصرف برق را برای هر شهرستان مشخص کردیم و تاکید داریم که باید این سقف رعایت شود.

 

نصیری خاطرنشان کرد: به منظور اینکه پیک مصرف برق را مدیریت کنیم به روسای دستگاه های اجرایی استان تکلیف کردیم پس از ساعت 13 مصرف برق وسایل سرمایش خود را 90 درصد کاهش دهند.

 

وی بیان کرد: همچنین ساعت به وقت شهرستان از دیگر طرح های ما برای مدیریت مصرف برق است و در این طرح در هر شهرستان از شهروندان درخواست می شود که در یک ساعت خاص از از پنکه برای سرمایش استفاده کنند و کولرهای خود را خاموش کنند.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان خاطرنشان کرد: همچنین به شهروندان توصیه می کنیم که کولرهای خود را به منظور کاهش مصرف برق در درجه 24 تا 26 درجه سانتیگراد تنظیم کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار