مهمترین حوادث رخ داده در گلستان را در این بسته خبری بخوانید.

از پلمب کارگاه لواشک سازی غیربهداشتی در گرگان تا کشف ۶۰ تن چوب جنگلی قاچاق در رامیان
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مهمترین حوادث رخ داده در گلستان را در این بسته خبری بخوانید.
 

سارق حرفه‌ای در علی آباد کتول زمین گیر شد

 
سرهنگ سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت: بدنبال وقوع چند فقره انواع سرقت در علی آباد کتول و با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار پلیس آن شهرستان قرار گرفت.

او افزود: اقدامات تخصصی و میدانی پلیس در این راستا آغاز شد و سرانجام ماموران به سرنخ‌هایی از سارق حرفه‌ای رسیده و پس از هماهنگی با مراجع قضائی، متهم را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: متهم در تحقیقات اولیه و پس از مواجه با مستندات پلیس، به ۲۰ فقره انواع سرقت در شهرستان علی آباد کتول اقرار کرد.

سرهنگ دادگر گفت: امنیت جامعه خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی برابر قانون با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد.
 

پلمب کارگاه لواشک سازی غیر بهداشتی در گرگان

 
سرهنگ رضا محمودی رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی گلستان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق به شناسایی کارگاه غیرمجاز لواشک سازی در گرگان شدند.

او افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی، از کارگاه مورد نظر بازرسی شد که بنا به اعلام نماینده اداره بهداشت تمامی مواد مورد استفاده برای تهیه لواشک در آن مکان غیر بهداشتی بوده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی گلستان افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش لواشک‌های کشف شده ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ محمودی با اشاره به پلمب این کارگاه گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و حضور فعال در سطح جامعه اجازه فعالیت مجرمانه به سودجویان و قانون شکنان نخواهد داد.
 

کشف ۶۰ تن چوب جنگلی قاچاق در رامیان

 
سرهنگ سید علی حسینی جانشین انتظامی رامیان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی رامیان پس از یکسری اقدامات تخصصی و بررسی‌های میدانی موفق شدند محل نگهداری چوب‌های قاچاق در این شهرستان را شناسایی کنند.

او افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی و در بازرسی از انبار مورد نظر، ۶۰ تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد.

جانشین انتظامی رامیان با اشاره به دستگیری یک متهم در این راستا و معرفی او به مراجع قانونی گفت: چوب‌های قاچاق کشف شده پس از صورتجلسه به مراجع ذیصلاح تحویل داده شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار