فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اجرای عملیات پلیسی دقیق در یکی از روستاهای این شهرستان، گفت: سارقین احشام در روستاهای گنبدکاووس دستگیر شدند.

به گزارش گلستان 24 ؛ محمود علیفر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه پرسنل نیروی انتظامی با افتخار به خدمت کردن در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه همواره در تلاش برای جلب رضایت مردم هستند، اظهار کرد: انتظار ما این است که مردم نیز با نیروی انتظامی در اجرای ماموریت‌های محول شده به این نهاد انقلابی کمک کنند.

وی با بیان اینکه در اجرای وظایف و عملیات‌های پلیسی در روزهای گذشته در یکی از روستاهای سطح شهرستان گروه سارقین احشام در گنبدکاووس دستگیر شدند، افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان گنبدکاووس پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی سارقین را دستگیر کرده و احشام به سرقت رفته که گوسفند بوده‌اند کشف شده‌اند.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه احشام کشف شده به صاحبان آن تحویل شده است، خاطرنشان کرد: متهمین این پرونده نیز پس از اقدامات پلیسی لازم و تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شده‌اند.

علیفر با اشاره به اینکه ر پرونده دیگری در راستای مبارزه با کالای قاچاق در گنبدکاووس نیز بیش از 8 هزار قلم داروی قاچاق کشف شده است، گفت: در این پرونده نیز متهم با تشکیل پرونده قاچاق 8 هزار و 600 عدد انواع داروی قاچاق و غیرمجاز به مراجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/فارس

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار