مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان این که مدارس از شهریور ماه بازگشایی می شود، گفت: شرایط برگزاری کلاس ها نامشخص است.

بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریورماه/ شرایط برگزاری کلاس ها نامشخص است

به گزارش گلستان ۲۴؛ احسان گوهری راد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: بازگشایی مدارس روز ۱۵ شهریور قطعی بوده اما حضور و یا عدم حضور دانش آموزان در آن منوط به تصمیم گیری ستاد مقابله و پیشگیری از ملی کرونا و وضعیت بیماری در استان است.

وی افزود: اگر وضعیت کرونای استان سفید باشند، ۲۰ درصد کلاس های غیرحضوری و بقیه حضوری، اگر وضعیت زرد باشد نیمی از کلاس های غیرحضوری و اگر وضعیت استان قرمز باشد، ۱۰۰ درصد کلاس های غیرحضوری خواهد بود.

گوهری راد با توضیح این که امکان برگزاری کلاس در نقاط قرمزی که تراکم دانش آموزی پایینی داشته با محدودیت های خاص وجود دارد، گفت: همه پروتکل ها را در کلاس های رعایت کرده و طرح زوج و فرد برای مدارس لحاظ خواهیم کرد تا بتوانیم آموزش ها را پیگیری کنیم.

وی از اجرای مانور بازگشایی مدارس در ۲۵ مردادماه خبرداد و عنوان کرد: در این روز تمام معلمان، مدیران و کادر آموزشی در مدرسه حضور می یابند و نقاط قوت و ضعف بررسی شده تا برای رفع کمیودها برنامه ریزی شود.

 مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: به وسیله سامانه شاد، رادیو و تلویزیون و بسته های آموزشی روند تحصیل دانش آموزان ادامه خواهد داشت و تلاش می کنیم پویشی برای خرید و تجهیزات آموزشی راه اندازی کنیم.

گوهری راد افزود: آموزش دانش آموزانی که امکان دسترسی به شاد و اینترنت را ندارند توسط جزوات و بسته های آموزشی انجام می شود.

وی گفت: به تمام مدیران بخشنامه شده تا وضعیت تک تک دانش آموزان را بررسی کرده و در خصوص استمرار تحصیل هرکدام نسخه جداگانه پیچیده خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار