استاندار گلستان گفت: اقدامات صدا و سیما، روابط عمومی‌ها، خبرنگاران و خبرگزاری‌ها در اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها شایسته تقدیر است و باید با مطالبه‌گری زمینه پاسخگویی و اطلاع‌رسانی شفاف فراهم آید.

باید با مطالبه‌گری زمینه پاسخگویی و اطلاع‌رسانی شفاف فراهم آید/ امیدآفرینی و مطالبه‌گری رویکرد رسانه‌ها باشد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق شناس در دوازدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی اقدامات مثبت و تاثیرگذار اظهار کرد: باید تلاش کنیم با امیدآفرینی و مطالبه‌گری زمینه رشد و توسعه را فراهم می‌آوریم.

وی تصریح کرد: با وجود غم تمام فشارهای بین‌المللی و تحریم‌های ظالمانه دولت در طول یک سال گذشته اقدامات بزرگ و ارزشمندی را انجام داده که اطلاع‌رسانی آن می‌تواند در بین مردم امیدآفرین باشد.
حق شناس افزود: دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی باید با احصا موضوعات از دستگاه‌های اجرای مرتبط، اطلاع‌رسانی مناسب را مطالبه کند و آنها نیز اقدامات برجسته خود را از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم برسانند.
استاندار گلستان یادآور شد: اقدامات صدا و سیما، روابط عمومی‌ها، خبرنگاران و خبرگزاری‌ها در اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها شایسته تقدیر است و باید با مطالبه‌گری زمینه پاسخگویی و اطلاع‌رسانی شفاف فراهم آید.
حق‌شناس گفت: براساس اعلام دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی آمادگی برگزاری هرگونه کلاس و دوره آموزشی برای رشد و ارتقا روابط عمومی‌ها وجود دارد چراکه تقویت روابط عمومی‌ها منجر به پیشرفت دستگاه‌های اجرایی می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: تولید محتوای مناسب از فعالیت‌ها و اقدامات در دستگاه‌های اجرایی باید مورد توجه شورای اطلاع‌رسانی باشد.
همچنین در این جلسه اعضای شورای اطلاع‌رسانی نقطه نظرات و دغدغه‌های خود را پیرامون موضوعات اطلاع‌رسانی استان با حق‌شناس استاندار گلستان در میان گذاشتند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار