فرمانده انتظامی گلستان از بسته شدن پرونده قطع شبانه درختان در مینودشت خبر داد.

بسته شدن پرونده قطع شبانه درختان در مینودشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ علی اکبر بای فرمانده انتظامی مینودشت در رابطه با قطع شبانه درختان در یکی از روستا‌های مینودشت گفت: بدنبال انتشار خبری با موضوع قطع شبانه درختان در یکی از روستا‌های مینودشت در برخی رسانه‌های استان گلستان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

اوافزود: با بررسی پرونده‌های موجود در این خصوص مشخص شد طی ۲ سال اخیر دو تماس در خصوص تخریب درختان در روستای چمانی با مرکز ۱۱۰ گرفته شده است.

سرهنگ بای گفت: در خصوص مورد اول با تلاش‌های بی وقفه ماموران انتظامی، متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی افزود: در مورد خبر دوم با موضوع تخریب باغ میوه هم، پرونده تشکیل و از شاکی درخواست شد برای ادامه روند قانونی به مراجع قضائی مراجعه کند که وی اعلام داشت قصد ادامه پیگیری ندارد و از شکایت خود صرفنظر کرده است.

فرمانده انتظامی مینودشت با بیان اینکه هیچ مورد دیگری از طریق مرکز ۱۱۰ و یا مراجعه حضور در این راستا به پلیس اعلام نشده است، گفت: دفاع از مال، جان و امنیت مردم اولویت نیروی انتظامی بوده و در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار