​حسینی واعظ گفت: کارگروه قرآن ستاد محرم گلستان برای برنامه ریزی بهتر فعالیت های قرآنی در ماه محرم تشکیل شد.

​تشکیل کارگروه قرآن ستاد محرم گلستان/ برگزاری نخستین سوگواره مجازی حسینی با قرآن

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «سید مصطفی حسینی واعظ» صبح امروز (سه شنبه 7 مرداد) در کارگروه قرآن ستاد محرم استان گلستان اظهار کرد: کارگروه قرآن ستاد محرم برای برنامه ریزی بهتر فعالیت های قرآنی در ماه محرم تشکیل شد.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا هنوز مشخص نیست که در چه سطحی و به چه شکلی برنامه ها برگزار می شود ولی آمادگی داریم در بستر مجازی و حضوری برنامه هایی را در این ایام تدارک ببینیم.

 

حسینی واعظ گفت: در استان گلستان در ماه مبارک رمضان تجربه برگزاری نخستین جشنواره مجازی قرآن در 12 محور که 6 محور برای کودک و نوجوان و 6 محور برای بزرگسالان در بخش های مختلف تفسیر، کتابخوانی و قرائت و غیره را داریم که می توانیم در ماه محرم از آن بهره ببریم.

 

وی با بیان اینکه در بستر فضای مجازی کانال گلستان قرآن راه اندازی شده که مورد استقبال قرار گرفته است، ابراز داشت: نزدیک به دو هزار و 200 اثر به دبیرخانه جشنواره مجازی قرآن رسید و از شهرهای مختلف کشور نیز در این جشنواره آثار ارسال کرده بودند.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: می توانیم از بستر کانال های گلستان قرآن در فضای مجازی برای ماه محرم بهره ببریم و همچنین در این کانال طرح های «ستاره های قرآن»، «پیشنهاد خوب» و آموزش مجازی حفظ موضوعی قرآن کریم از موضوعاتی است که در بستر مجازی پیگیری می شود.

 

وی یادآور شد: نخستین سوگواره مجازی حسینی با قرآن در چهارده محور نیز از موضوعات دیگری است که پیگیری می شود و بنا است این طرح در کشور اجرا شود.

 

حسینی واعظ بیان کرد: کتابخوانی، نغمه های عاشورایی، عکس محرم، نقاشی و خوشنویسی و غیره از دیگر برنامه هایی است که برای ماه محرم در حال برنامه ریزی هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار