مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: طرحی با عنوان «نذر سلامت» به منظور مشارکت در عید سعید قربان در گلستان اجرایی می شود.

اجرای طرح «نذر سلامت» در گلستان
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان از اجرای طرحی با عنوان «نذر سلامت» به منظور مشارکت در عید سعید قربان خبر داد و گفت: ۲۶۰ پایگاه برای جمع آوری نذورات مردم از روز سه شنبه تا پنجشنبه در گلستان مستقر می‌شوند.
 
او افزود: با هماهنگی‌های انجام شده در روز عید قربان بیش از ۲۰۰ راس گوسفند به ارزش ریالی ۵۰۰ میلیون تومان در مرکز نیکوکاری گرگان تهیه و قربانی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: سال گذشته مبلغ ۱۷ میلیارد تومان نذورات مردمی به مناسبت عید قربان در گلستان جمع آوری شد که پیش بینی می‌شود این رقم امسال به ۲۵ میلیارد تومان برسد.

بابایی از کمک و جمع آوری بیش از ۲۱ میلیارد تومان از سوی خیرین گلستانی خبر داد و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان امسال تعداد ۸۲۷ فرزند یتیم دارای حامی شدند.
 
بابایی با اشاره به اینکه سبد حمایتی با همکاری وزارت رفاه و ستاد اجرایی فرمان برای مددجویان طی روز‌های آینده برنامه ریزی شده، گفت: این بسته‌ها به ارزش ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان برای ۸۰ هزار خانوار پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه امسال مبلغ ۹۵ میلیارد تومان زکات تعهد گلستان بوده، گفت: تاکنون مبلغ ۲۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان زکات در گلستان جمع آوری شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار