سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان با «عبدالرضا چراغعلی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با معاون استاندار

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان در دیدار با «عبدالرضا چراغعلی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، ضمن قدردانی مساعدت‌ها و تعاملات معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در اجرای ماموریت‌های حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه در ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان گلستان و همچنین تدوین نقش استان گلستان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، استمرار مطالبه‌گری معاون استاندار از فرمانداران تابعه استان را در سرعت بخشیدن به این کار و تسهیل گری در مرتفع ساختن موانع موجود را لازم دانست.

وی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت چاپ و نشر آثار ادبی و کتاب‌های حوزه دفاع مقدس در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گفت: متاسفانه به علت کمبود اعتبارات در این بخش در خصوص چاپ تیراژ کتاب‌ها با مشکل جدی مواجه هستیم.

‌در ادامه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اجرای این برنامه و فعالیت‌ها را ضروری دانست و با تاکید بر استمرار پیگیری‌ها و جدیت در امورات گفت: احترام به مقام شامخ شهدا می‌بایست سرلوحه کاری همه مدیران و دستگاه اجرایی استان قرار گیرد.

‌وی متذکر شد: در جلسه ای با حضور فرمانداران به صورت ویدیو کنفرانس، موضوعات تدوین نقش شهرستان‌ها در دفاع مقدس و گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس پیگیری خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار