مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با معاون عمرانی استاندار گلستان دیدار و در خصوص ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گفت‌وگو کردند.

 مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با معاون استاندار گلستان دیدار کردند

به گزارش گلستان24؛سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان با «میرمحمد غراوی» معاون عمرانی استاندار گلستان دیدار و در خصوص ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گفت‌وگو کردند.

در این دیدار سرهنگ جمشیدی اظهار داشت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس خواسته و مطالبه رزمندگان، پیشکسوتان و خانواده معظم شهداست و با اسناد به مدارک موجود، این مرکز هیچ منع قانونی ندارد و انتظار می‌رود با همت و اهتمام همه مسئولان استان در ساخت این مرکز فرهنگی، پاسخگوی خواسته خانواده معظم شهدا باشیم.

در ادامه «میرمحمد غراوی» معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: با توجه به وجود مزار 8 شهید گمنام دفاع مقدس در تپه نورالشهدای گرگان، این مکان محل بسیار مناسب برای تجمع خانواده‌ها است و فرصت ارزشمندی است که فرهنگ ایثار و شهادت را در بین خانواده ها به خصوص نسل های جوان نهادینه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طی بازدید خود از تپه نورالشهدا و مرکز فرهنگی دفاع مقدس  و مطالعه سوابق ساخت آن، تلاش خود را در این راستا انجام دهد.

/دفاع پرس

ارسال نظر

آخرین اخبار