مقصودلو از افتتاح و یا کلنگ زنی ۶۰ طرح گاز رسانی همزمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت در گلستان خبر داد.

شرکت گاز گلستان با ۶۰ طرح گازرسانی به استقبال هفته دولت می رود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گلستان، «ولی الله مقصودلو» افزود: در جلسه کنترل پروژه گاز گلستان که با هدف مشخص کردن پروژه های گازرسانی در هفته دولت با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و هیئت رئیسه شرکت برگزار شد، مقرر شد تعداد 60  پروژه گازرسانی در بخش های مختلف  روستایی و صنعتی و غیره با اعتباری بالغ بر 296 میلیارد ریال افتتاح و یا کلنگ زنی شود.

 

رئیس برنامه ریزی شرکت گاز گلستان تصریح کرد: از مجموع پروژه های قابل گازرسانی در هفته دولت تعداد 58  مورد به بهره برداری خواهند رسید و 2 پروژه نیز عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 

مقصودلو ادامه داد: از پروژه های قابل افتتاح تعداد 4 مورد روستایی و 46 مورد نیز صنعتی بوده ضمن اینکه 8 پروژه نیز مربوط به  توسعه شبکه، نصب انشعابات، بازسازی و مقاوم سازی، مانیتورینگ و GIS  است که در مجموع  نزدیک به 292 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه در برداشته و تعداد 887 خانوار جدید نیز از نعمت گازطبیعی بهره مند خواهند شد.

 

وی اظهارداشت: با احتساب پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت، تمامی 33 شهر به همراه 884  روستا شامل؛ 100 درصد جمعیت شهری  به همراه 97 درصد جمعیت روستایی استان از این انرژی پاک برخوردار خواهند شد.   

 

ارسال نظر

آخرین اخبار