ساور گفت: پایش شرکت آب و فاضلاب و شبکه بهداشت در روزهای هشتم و نهم مرداد از تاسیسات و شبکه روستای محمدآباد گرگان مقدار کلر آزاد به میزان 8 دهم میلی گرم در لیتر و مقدار کدورت دو واحد بود و گزارش های اولیه حاکی از سلامت آب است.

نتایج اولیه حاکی از آلودگی آب در روستای محمدآباد نیست

به گزارش گلستان ۲۴؛ «ولی الله ساور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در بازدید مشترک میان اکیپ پایش شرکت آب و فاضلاب و شبکه بهداشت در روزهای هشتم و نهم مرداد از تاسیسات و شبکه این روستا مقدار کلر آزاد به میزان 8 دهم میلی گرم در لیتر و مقدار کدورت دو واحد است و گزارش های اولیه حاکی از سلامت آب بود.

 

مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب گلستان ادامه داد: همچنین در پی نشر خبرهایی در فضای مجازی مبنی بر آلودگی آب شرب روستای محمدآباد اطلاعیه ای صادر شد.

 

ساوری بیان کرد: در این اطلاعیه تاکید شد که بخشی از آب شرب روستای محمدآباد از دو حلقه چاه موجود در این روستا و بخش دیگر از خط انتقالی که از سمت گرگان به شهر آق قلا هدایت و تامین می شود.

 

وی افزود: این روستا دارای دو باب مخزن زمینی و هوایی است که کلر زنی آنها با استفاده از یک دستگاه کلریناتور برقی انجام می شود.

 

مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب گلستان متذکر شد: همچنین در این اطلاعیه تاکید شد که از آب شرب شبکه توزیع نیز نمونه برداری مشترک انجام شده است و نتایج آن به زودی اعلام خواد شد ولی بررسی ها بیانگر آن است که از لحاظ کمی و کیفی آب این روستا هیچ مشکلی نداشته است و مورد تایید مرکز بهداشت و شرکت آب و فاضلاب استان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار