دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت : لایحه منطقه آزاد اینچه برون به همراه 7 منطقه آزاد دیگر در مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح است و قرار شده گروهی کارشناسی از مجمع به گلستان سفر کنند.

مجمع نمایندگان دنبال افراط و تفریط نیست / سفر کارشناسان مجمع تشخیص مصلحت به گلستان / کارشکنان پروژه آشوراده را رها نخواهیم کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ رحمت‌الله نوروزی دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان و نماینده علی آباد کتول در مجلس در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: به رغم همه مشکلات مردم همچنان پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند ، مجمع نمایندگان استان در کنار

مسئولان اجرایی قرار دارند و برای رفع عقب‌افتادگی‌های استان تلاش خواهند کرد.
نوروزی افزود : سهم گلستان از صندوق توسعه ملی اندک است در حالی که می‌توان از ظرفیت این صندوق برای توسعه استان بهره گرفت.

وی ادامه داد: از همان ابتدای امر به استاندار گلستان اعلام کردیم مجمع نمایندگان استان گلستان فارق از هرگونه نگاه جریانی و سیاسی با تفکر انقلابی برای توسعه استان وارد میدان شده است.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان خاطرنشان کرد: دولت در سایه سار ولایت است و ما باید کمک کنیم که دولت موفق شود و امروز نسل جوان از ما مطالبه‌گری جریانی ندارد بلکه مطالبه‌گری رشد اقتصادی و اشتغال دارد.

نوروزی گفت: امروز این مجمع نمایندگان در استان گلستان به دنبال افراط و تفریط نیست بلکه می‌خواهیم مدیران استان از توان نمایندگان برای توسعه استان استفاده کنند.

وی با انتقاد از توجه مدیران ملی به استان گلستان، تاکید کرد: وزارت نیرو 33 هزار میلیارد تومان به استان‌ها تخصیص داد اما یک ریال به استان گلستان تخصیص داده نشد.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان تصریح کرد: لایحه منطقه آزاد اینچه برون به همراه 7 منطقه آزاد دیگر در مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح است و قرار شده گروهی کارشناسی از مجمع به گلستان سفر کنند تا ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان را برای ایجاد منطقه بررسی کنند.

نوروزی گفت: باید برای سرمایه‌گذاران در استان گلستان فرش قرمز پهن کنیم و مدیران باید به این تفکر برسند که توسعه استان با توسعه اقتصاد محقق می‌شود.

وی با نقد نسبت به عملکرد مدیران ملی به مانع‌تراشی برای توسعه جزیره آشوراده، گفت: چه کسانی مانع توسعه آشوراده هستند؟ ما این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

 

ارسال نظر

  • بهزاد
    0

    اولین استانیکه ، اقایون خوش نشین مصلحت باید تشریف ببرند ،باید استان اردبیل باشد ، چرا که فقط دشت مغان اردبیل البته اگه صاحب داشته باشه ، به جرات میتواند کل مایحتاج غدایی ایران را از هر نظر تامین کند ، اما افسوس که دزدان و اختلاسگران همه جا جولان میدهند .

آخرین اخبار