مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری گلستان از ایجاد سازمان منطقه آزاد گلستان در استان خبر داد.

ایجاد سازمان منطقه آزاد تجاری در استان گلستان

به گزارش گلستان 24، " یوسف بسنجیده "در برنامه زنده رو در رو که از شبکه گلستان پخش شد اظهار داشت: از مهمترین ره آورد سفر کاروان تدبیر و امید در آذرماه سال جاری به استان گلستان، نوید تشکیل سازمان منطقه آزاد اینچه برون با رویکرد صنعتی-اقتصادی –تجاری بوده است.

وی افزود: بلافاصله پس از این تصمیم، با همکاری منسجم و دلسوزانه استانداری گلستان، دفتر نماینده ولایت فقیه در استان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و کلیه دستگاههای اجرایی ذیربط طرح تفصیلی- توجیهی آن تهیه و برای بررسی و تایید به دبیرخانه شورای عالی منطقه آزاد کشور ارسال گردید.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری اظهار داشت: در همین رابطه مقرر است بزودی از سوی سازمان منطقه آزاد کشور هیئت کارشناسی جهت بازدید از منطقه پیشنهادی اینچه برون به استان اعزام گردد.

در ادامه بسنجیده خاطر نشان کرد: در پروسه اجرایی تشکیل سازمان منطقه آزاد اینچه برون؛ پس از تصویب طرح در هیئت دولت لایحه تنظیمی برای تصویب به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد.

بسنجیده اظهار امیدواری کرد: که با اجرایی شدن سازمان منطقه آزاد در استان، مزایا و مواهب آن موجبات رونق اقتصادی، اشتغال جوانان و کاهش نرخ بیکاری استان می گردد.

انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار