مدیرکل امور مالیاتی گلستان:

برای پرداخت مالیات مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی گلستان، علی اصغر هزارجریبی خطاب به مودیان مالیاتی اظهارکرد: اخیرا مشاهده شده که برخی از کلاهبرداران با ایجاد سایت های جعلی اخذ مالیات سعی در به دست آوردن اطلاعات کارت های بانکی مودیان داشته تا از این طریق حساب این افراد را خالی کنند.
وی هشدار داد: مودیان مالیاتی مراقب شگرد این کلاهبرداران در فضای مجازی باشند و هر گاه در مورد امور مهم مشکوک شدند از طریق سایت این سازمان اطلاعات لازم را کسب کنند.
هزارجریبی توضیح داد که بکارگیری صفحات جعلی به منظور القای کاربران در راستای اقدامات مورد نظر مهاجمان سایبری انجام شده لذا مودیان قبل از شروع عملیات بانکی از معتبر بودن صفحه ای مورد نظر مطمئن شوند.
وی بیان کرد: اخیرا مشاهده شده برخی از این جرایم توسط ثبت کنندگان آگهی در سایت‌هایی خرید و فروش کالا مانند دیوار و غیره، تحت عنوان اخذ مالیات انجام می‌گیرد و این آگهی ها مودیان را به سایت های جعلی هدایت می کنند که در نهایت اطلاعات کارت های بانکی آن سرقت می شود.
مدیرکل امور مالیاتی گلستان با اشاره پرداخت الکترونیکی مالیات، تصریح کرد: واریز مالیات از طریق دستگاه های کارتخوان بانکی مستقر در ادارات مالیاتی، درگاه های الکترونیکی اینترنتی سازمان ( tax.gov.ir ) یا مراجعه به شعب بانک‌ها، امکانپذیر است لذا مودیان به نکات ذکر شده توجه داشته باشند

 

ارسال نظر

آخرین اخبار