فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به کاهش آمار بستری‌شدگان کرونایی در این شهرستان، گفت: روند نزولی کرونا در سطح شهرستان نباید ما را فریب داده و از رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازدارد.

روند نزولی کرونا در گنبدکاووس فریبمان ندهد/ مردم همچنان پروتکل‌ها را رعایت کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالقدیر کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به اینکه این روزها تمام مسوولان و مدیران کشور در حال مبارزه جدی با بیماری کرونا و اندیشیدن تدابیری برای کاهش آسیب‌های این بیماری هستند، اظهار کرد: همه می‌دانیم برای پیروز شدن در برابر این بیماری نیازمند همدلی و همراهی همه جانبه همه مردم و مسوولان هستیم.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان گنبدکاووس در دو هفته اخیر به مراتب همکاری خود را برای مقابله با کرونا بیشتر کرده‌اند، افزود: الحمدالله شاهد هستیم که اکثریت قریب به اتفاق مردمی که به هر دلیل در فضای عمومی حاضر شده‌اند از ماسک استفاده می‌کنند و بازارها و اماکن عمومی به مراتب خلوت‌تر از گذشته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کار خود ادامه می‌دهند.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در روزهای اوج بیماری کرونا در موج دوم شیوع این بیماری در گنبدکاووس میزان بستری بیماران به صورت روزانه در بیمارستان‌های شهرستان قریب به ۳۰۰ نفر بود، خاطرنشان کرد: امروز با همکاری مردم و تلاش بی‌وقفه کادر درمان و مدافعان سلامت این آمار به ۱۲۴ نفر رسیده است که شیب نزولی خوبی را طی می‌کند.

کریمی بر لزوم تداوم همکاری‌ها برای خروج از وضعیت قرمز در شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد و ادامه داد: ضریب خطر در شهرستان گنبدکاووس نیز از عدد ۹ امروز به ۲/۷ رسیده است که البته نباید ما را فریب داده و موجب رها کردن پروتکل‌های بهداشتی شود.

 وی با تقدیر از نقش سمن‌ها، پویش‌ها، لیدرهای رسانه‌ای و خبرنگاران برای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم در طول ماه‌های گذشته، تصریح کرد: انصافا همه فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان در ماه‌هایی که درگیر بیماری کرونا بودیم خوش درخشیدند و نشان دادند می‌توانند در کنار یکدیگر برای مردم با قدرت فعالیت کنند.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به ضرورت تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای کنترل شیوع بیماری کرونا در روزها و هفته‌های آتی، اضافه کرد: امیدواریم با توجه به همکاری مردم در ایام 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار