رئیس پلیس آگاهی گلستان به شایعه های فضای مجازی در خصوص پرونده «سها رضانژاد» پاسخ داد.

​پاسخ رئیس پلیس آگاهی به شایعه های فضای مجازی در پرونده «سها رضانژاد»/ کوچکترین انگیزه ای برای وقوع جنایت وجود نداشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، سرهنگ «مجتبی مروتی» صبح امروز(دوشنبه 20 مرداد) در جمع خبرنگاران در خصوص پرونده سها رضانژاد گفت: با توجه به بازتاب زیادی که این پرونده داشت شخصاً به تمام ابعاد پرونده ورود پیدا کردم و با افراد حاضر در تور مصاحبه گرفتم و در صحنه وقوع حادثه حضور یافتم.

 

رئیس پلیس آگاهی گلستان ادامه داد: براساس جمع بندی انجام شده از همان روز نخست اعلام کردم که حتی یک انگیزه کوچک برای وقوع جنایت بر روی این فرد در تحقیقات ما به دست نیامده است و امکان ندارد بیش از ۳۰ نفر افراد حاضر در آن تور گردشگری، وقوع جنایت بر روی «سها رضانژاد» را انکار کنند.

 

وی تصریح کرد: در مرحله ای تفحص با دستور فرماندار کردکوی متوقف شد اما ما همچنان در منطقه حضور داشتیم و محتمل ترین خطری که جان آن مرحومه را تهدید می کرد طبیعت خشن و خطرناک بود، کمپ این تور گردشگری در ۲۰ متری پرتگاه دایر شده بود و در ۴۰ سال اخیر در آن نقطه هیچ جرمی به ناجا گزارش نشده بود و به همین دلیل امکان وقوع حادثه نزدیکترین فرضیه بود.

 

مروتی اضافه کرد: لباس سها رضانژاد با جسد کشف شده مطابقت دارد و به محض مشاهد جسد تشخیص دادیم که جسد متعلق به دختر مفقود شده کرجی است.

 

رئیس پلیس آگاهی گلستان ابراز داشت: یکی از بانوان همراه سها رضانژاد اعلام کرد که وی در دو مرحله از قرص خواب استفاده کرده است که یک مرحله آن حدود ساعت ۴ صبح روز حادثه بوده است.

 

وی در پاسخ به این پرسش که چرا محل کشف جسد با محل کمپ زیاد بوده است، خاطرنشان کرد: ما فرضیه پنج کیلومتری را برای وقوع این حادثه در نظر گرفتیم و ما احتمال می دادیم حادثه بین این پنج کیلومتر اتفاق افتاده باشد، البته یکی از مشکلات در تفحص سها رضانژاد این بود که هر کسی خود تحقیق و تفحص را انجام می داد و براساس آخرین یافته ها جمع بندی رخ نمی داد.

 

مروتی با بیان اینکه عدم کنترل درست فضای مجازی و شایعات ایجاد شده در این حادثه به گردشگری گلستان لطمه زد، بیان کرد: دیواره پرتگاه حدود ۴۰۰ متر و در برخی نقاط تا ۸۰۰ متر ارتفاع دارد و ظاهراً سها رضانژاد از محل کمپ به سمت رودخانه منجر به آبشار حدود ۶۰۰ متر به سمت چپ رفت و پس از آن از آبشار سقوط کرد.

 

رئیس پلیس آگاهی گلستان خاطرنشان کرد: جمجمه و گردن جسد کشف شده شکسته است و حتی بطری آب در کنار جسد بود، به طور قطع اگر جنایتی رخ می داد اجازه نمی دادند بطری آب در دستان فرد باقی بماند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار