کاظمی بر ضرورت تبیین نقش ولایت و رهبری در دوران دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: در این راستا برنامه های مختلف فرهنگی و پژوهشی در نظر گرفته شده است.

ضرورت تبیین نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «محمدرضا کاظمی» صبح امروز(دوشنبه 20 مرداد) در گفتگو با خبرنگاران گفت: امسال برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مردم ایران از سوم خردادماه آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان به برنامه های یازدهمین هفته بزرگداشت دفاع مقدس در سال ۹۹ اشاره کرد و ادامه داد: در این هفته به مناسبت عید سعید غدیر خم و نقش امام راحل و رهبری و ولایت پذیری و ولایتمداری مردم و به مناسبت روز مقاومت اسلامی و سالگرد پیروزی مقاومت 33 روزه حزب الله لبنان در برابر رژیم صهیونیستی نقش نهضت های آزادی بخش در بیداری اسلامی و مقابله با حکومت های استبدادی مورد توجه قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد: در روزهای گذشته با همت شهرداری گرگان 40 المان سرداران شهید و مدافعان حرم در سطح شهر گرگان نصب شده است.

 

کاظمی بر لزوم تبیین نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: برای تحقق این مهم برنامه های مختلف فرهنگی و پژوهشی در نظر گرفته شده است البته برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه های تجمعی و همایش کمتر برگزار می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار