معاون سوادآموزی آموزش و‌ پرورش گلستان اعلام کرد :

معاون سوادآموزی آموزش و‌ پرورش گلستان اعلام کرد امتحانات دوره های سوادآموزی با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ابلاغی سازمان نهضت سوادآموزی در استان در حال برگزاری است.

حضور ناظرین استانی از طریق فضای مجازی در آزمون های سواد آموزی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، حسین علی همراه معاون سواد آموزی در خصوص اهمیت نظارت بر آزمون های سواد آموزی گفت: برگزاری آزمون های دوره های مختلف سواد آموزی در استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود و حضور ناظرین و اعضای ستادی استان و شهرستان ها در زمان امتحانات از طریق فضای مجازی امکان پذیر است.

وی افزود: بازدید های مجازی از طریق ویدئو کنفرانسی و یا نرم افزار های مشابه به صورت آنلاین در کنار ممتحنین برگزار کننده آزمون با بررسی آلبوم های عکس و همچنین زمان دقیق برگزاری آزمون ها با شهرستان ها انجام می پذیرد.

ایشان با بیان اینکه: روز گذشته با حضور مجازی معاون سواد آموزی در یکی از حوزه های امتحانی در بندر ترکمن اولین نظارت در فضای مجازی برگزار شد گفت: نظارت های دیگر در شهرستان های مختلف با حضورمجازی مسئولین سواد آموزی استانی و شهرستانی برنامه ریزی شد است .

همراه در پایان خاطرنشان کرد: با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و آماده سازی فضا های مناسب و  به دور از هر گونه مشکل، امتحانات را به شکل کاملا مطابق با دستورالعمل های بهداشتی ادامه خواهیم داد تا سواد آموزان با آرامش خاطر در حوزه ها حضور یابند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار