مدیرکل امور مالیاتی گلستان:

​هزارجریبی با بیان اینکه صاحبان مشاغل تا ۳۱ مرداد برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی فرصت دارند، گفت: تسلیم اظهارنامه شرط بهره مندی از معافیت مالیاتی است.

​تسلیم اظهارنامه شرط بهره مندی از معافیت مالیاتی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ «علی اصغر هزارجریبی» به خبرنگار  خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: تمامی صاحبان مشاغل باید اظهارنامه مالیاتی سال 98 خود را تا پایان مرداد ماه تسلیم کنند.

 

مدیرکل امور مالیاتی گلستان بابیان اینکه تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر شرط بهره مندی از هر گونه معافیت مالیاتی است، ادامه داد: بر این اساس، مؤدیانی که تا ۳۰ برابر معافیت مالیاتی (تا حدود ۹۹۰ میلیون تومان) درآمد داشته‌اند، می‌توانند از مزایای تبصره ماده ۱۰۰ استفاده کنند ولی شرط آن این است که در تاریخ مقرر نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی اقدام کنند.

 

هزارجریبی متذکر شد: بنابر دستورالعملی که صادر شده است تمامی مودیان صنفی اعم از گروه سوم و دوم در صورتی که میزان فروش آنها زیر سقف تعیین شده باشد، می‌توانند بنابر تبصره ماده ۱۰۰ نسبت به تعیین مالیات خود اقدام کنند.

 

وی بیان کرد: افرادی که مالیات آنها در سال ۹۷ تا سقف دو میلیون و 500 هزار تومان است بدون آنکه ریالی اضافه شود و همان مقدار مالیات برای آنها در سال 98 در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل امور مالیاتی گلستان افزود: افرادی که مالیات آنها از مبلغ دو میلیون و 500 تا پنج میلیون چهار درصد و افرادی که مالیات آنها از پنج میلیون تا 10 میلیون تومان است هشت درصد به مالیات آنها در سال 98 افزوده می شود.

 

هزارجریبی با بیان اینکه افرادی که در سال 97 بالغ بر  10 میلیون تومان مالیات داشتند مالیات آنها 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار