مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان:

خلیل زاده، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان از دائر شدن نمایشگاه دائمی نهضت ساخت داخل گلستان همزمان با روز ملی حمایت از صنایع کوچک در شهرک صنعتی آق قلا خبر داد.

نمایشگاه دائمی نهضت ساخت داخل در گلستان دائر شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت اله خلیل زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: همزمان با روز ملی حمایت از صنایع کوچک، نمایشگاه دائمی نهضت ساخت داخل استان گلستان در مرکز خدمات فناوری کسب و کار شهرک صنعتی آق قلا دائر شد.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۴۱ نیاز ۲۱ شرکت تولیدی و صنعتی استان به نمایش گذاشته شده است، افزود: این نمایشگاه دائمی بوده و شرایط بازدید برای عموم فراهم است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان ادامه داد: تاکنون ۲۱ شرکت تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیازهای خود در حوزه‌های خوراک دام و طیور، سموم دفع آفات نباتی، فراورده‌های لبنی و داروهای دامی و ... را به نمایش گذاشته‌اند.

وی با این توضیح که در این نمایشگاه تولیدات واحدهای صنعتی عرضه نمی‌شود بلکه نیازهای واحدهای تولیدی استان به نمایش گذاشته شده است، اضافه کرد: هدف از گشایش این نمایشگاه، ارائه نیازهای واحدهای تولیدی و صنعتی است تا زمینه تولید این نیازها در کشور فراهم شده و از ارز بری برای واردات این محصولات جلوگیری شود.

خلیل زاده با اشاره به اینکه این نمایشگاه دائمی تنها در حدود هفت یا هشت استان کشور راه‌اندازی شده و گلستان هم از استان‌های پیشرو در گشایش نمایشگاه دائمی نهضت ساخت داخل در کشور است، تصریح کرد: تلاش داریم در آینده ۱۰۰ نیاز واحدهای تولیدی استان احصاء شده و در این نمایشگاه ارائه شود.

وی یادآور شد: هم‌اکنون از ۷۹۷ واحد بهره‌برداری شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ۵۶۰ واحد فعال هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار