انتخابات هیات مدیره انجمن مهندسان مشاور استان گلستان برگزار و سید محمد قدس مفیدی ، حسین عرب عامری و محمود انصار به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب شدند.

اعضای هیات مدیره انجمن مهندسان مشاور استان گلستان انتخاب شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ انتخابات هیات مدیره انجمن مهندسان مشاور استان گلستان در روز سه شنبه 21 مرداد ماه با حضور شرکتهای مهندسین مشاور و نماینده اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

در این انتخابات که با حضور اعضا برگزار شد ، آقایان سید محمد قدس مفیدی ، حسین عرب عامری و محمود انصار به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انتخاب شدند .

در حال حاضر تعداد 38 شرکت مهندسین مشاور در استان گلستان به ثبت رسیده و مشغول فعالیت هستند که وظیفه مطالعه ، طراحی و نظارت بر پروژههای عمرانی استان را به عهده دارند .

حمایت هر چه بیشتر از این شرکتهای مشاور توسط دستگاههای اجرایی استان مورد نظر و خواسته اعضای انجمن مهندسان مشاور استان می باشد چرا که با این حمایت در واقع حمایت از اشتغال پایدار قشر تحصیلکرده استان که شاکله اصلی این شرکتها می باشد اتفاق خواهد افتاد .

از طرفی با توجه به بومی بودن این شرکتها ، مطمئنا افزایش توان فنی و اقتصادی آنها موجب افزایش دانش فنی بومی استان و رشد و و ارتقای اقتصاد و اشتغال استان خواهد شد.

اعضای منتخب هیات مدیره با حداقل 20 سال تجربه کاری دارای کارنامه موفق در حوزه فعالیت خود می باشند .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار