سلمان زاده گفت: خوشبختانه توانستیم فعالیت‌ های مردمی ستاد اجرایی فرمان امام(رحمه الله علیه) را به سمت حل مشکلات مناطق محروم سوق دهیم.

​هدایت طرح های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای حل مشکلات مناطق محروم

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محمدمهدی سلمان زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(رحمه الله علیه) هماهنگ و هم سو با دستگاه های اجرایی انجام می شود، برای مثال عملیات ساخت یکی از بیمارستان های گلستان به دلیل مشکل اعتباری دچار وقفه شده بود که با سرمایه‌گذاری ستاد اجرایی فرمان امام(رحمه الله علیه) زودتر به بهره‌برداری رسید و مردم از آن بهره مند شدند و این مهم تنها مختص استان ما نیست و در دیگر نقاط کشور نیز رقم خورده است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(رحمه الله علیه) گلستان با بیان اینکه خدمات اجتماعی از چند سال گذشته در ستاد اجرایی فرمان امام آغاز شده است، ادامه داد: بنیاد برکت پیش از این بنگاه محور، اشتغال محور و تسهیلات محور فعالیت می کرد و علاوه بر آن خدمات بیمه ای نیز رقم می خورد اما این اقدامات کافی ارزیابی نشد به همین علت تشکیلات دیگری به نام احسان به وجود آمد و به موضوع فعالیت‌های اجتماعی پرداخته است.

 

وی به اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(رحمه الله علیه) در بحث سیل، زلزله، نوشت افزار و جهیزیه، تأمین دام و مسکن روستایی برای افراد دو معلول به بالا اشاره کرد و گفت: خوشبختانه توانستیم فعالیت‌ های مردمی را عمدتاً به سمت حل مشکلات مناطق محروم سوق دهیم.

 

سلمان زاده به اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(رحمه الله علیه) در حادثه سیل اشاره کرد و افزود: در سیل سال گذشته در کنار مردم گلستان قرار گرفتیم و تکالیف و وظایفی را عهده دار شدیم و بلافاصله پس از وقوع سیل، فوریت های پزشکی و اسکان و ظرفیت سازی به کمک ما آمد.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(رحمه الله علیه) گلستان ابراز داشت: ستاد اجرایی فرمان امام(رحمه الله علیه) در حوزه صنایع مختلف، دسترسی به دانش های نانو و تقویت گروه های دانش‌ بنیان فعالیت‌های زیادی داشته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار