جدیدترین اخبار حوادث گلستان را در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان خودرو و اماکن خصوصی در گلستان
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، جدیدترین اخبار حوادث گلستان را در این بسته خبری مرور کنید.
 

دستگیری سارقان خودرو با هدایت اطلاعاتی پلیس گلستان

 
سرهنگ حسین پهلوان دلیر معاون عملیات فرماندهی انتظامی گلستان گفت: در پی شکایت فردی در کلانتری ۱۲ دلند مبنی بر سرقت خودروی وی، مراتب بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با بررسی‌های اولیه مشخص شد شاکی با یک دستگاه خودرو تویوتا هایلوکس در حال تردد در محور‌های شرقی استان بوده که یک دستگاه پژو ۴۰۵ با چهار سرنشین که لباس پلنگی بر تن داشتند به وی نزدیک و با نشان دادن تابلوی "ایست" خودرو را متوقف و با تهدید و اکراه آن را به سرقت بردند.

پهلوان دلیر با بیان اینکه سارقان، مالباخته را در جنگل دلند رها کردند، گفت: اقدامات اطلاعاتی و میدانی ماموران در این راستا آغاز و با یکسری اقدامات تخصصی محل تردد خودروی سرقتی در خراسان رضوی شناسایی شد.

او افزود: با هدایت اطلاعاتی مرکز فرماندهی و کنترل فرماندهی انتظامی گلستان محل تردد خودرو در "بجستان"به پلیس آن شهرستان اطلاع داده شد و ماموران در اقدامی غافلگیرانه موفق شدند خودرو را توقیف و سارقان را دستگیر کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی گلستان افزود: سارقان در تحقیقات اولیه به جرم خود اقرار و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
 

سارق سابقه دار در کردکوی به دام افتاد


سرهنگ مجتبی مروتی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان گفت: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت خصوصا سرقت اماکن خصوصی در کردکوی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ مروتی افزود: ماموران پس از یکسری اقدامات تخصصی و فنی موفق شدند به سرنخ‌هایی از سارق سابقه دار رسیده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی وی را در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام انتظامی گفت: متهم در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس، چاره‌ای جز اعتراف نداشت و به ۹ فقره انواع سرقت در کردکوی اقرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی با مجرمان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار