سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با اشاره به حضور بازیکان جوان در ترکیب این تیم برای فصل آینده در مسابقات لیگ برتر از علاقمندان و پیشکسوتان والیبال این شهرستان خواست برای موفقیت تنها نماینده گلستان در سطح اول والیبال کشور و بالا بردن انگیزه بازیکنان، مانع ورود حاشیه‌ها به این تیم شوند.

سرمربی والیبال شهرداری گنبد خواستار حمایت پیشکسوتان از این تیم شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ عظیم جزیده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع ۲۰ بازیکن جذب شده برای فصل پیش رو، به جز یک نفر بقیه بومی منطقه و گلستان هستند که از این تعداد ۹ نفر در رده بزرگسال و ۱۰ بازیکن در رده سنی امید و جوانان قرار دارند.

جزیده اضافه کرد: بازیکنان جوان جذب شده انگیزه بالایی برای حضور در مسابقات دارند که امیدواریم در پایان فصل چند نفر از آنان با نمایش توانایی های خود به تیم‌های ملی و یا باشگاه‌های برتر کشور راه پیدا کنند.

وی ادامه داد: موفقیت تیم شهرداری با ترکیبی از بازیکنان جوان و بزرگسال نیازمند حمایت همه جانبه هواداران، پیشکسوتان، رسانه‌ها و علاقمندان به رشد و پیشرفت والیبال گنبدکاووس و پرهیز از حاشیه سازی‌ها بویژه هنگام شکست و ناکامی تیم است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس بابیان اینکه باید به این تیم جوان فرصت داد، یادآور شد: از پنج هفته پیش تمرینات فشرده تیم در 2 نوبت صبح و عصر آغاز شده و امیدوارم با اتمام برنامه‌های تمرینی پیش بینی شده، با آمادگی کامل لیگ را آغاز کنیم.

وی از حضور تیم شهرداری در مسابقات چهار جانبه مازندران  امسال خبر داد و گفت: در این مسابقات چهار تیم لیگ برتری شهرداری گنبدکاووس، هزار آمل، هورسان رامسر و یک تیم از تهران حضور خواهند داشت.

جزیده، شرکت در این مسابقات را محک خوبی برای تیم شهرداری گنبدکاووس پیش از شروع لیگ برتر دانست و افزود: باتوجه به میزبانی تیم شهرداری از شهداب یزد در هفته اول مسابقات لیگ، امیدواریم مسابقات را با پیروزی آغاز کنیم.

وی، به وضعیت قرمز کرونا در گنبدکاووس اشاره کرد و گفت: اگرچه دستورالعملی برای حضور یا عدم حضور تماشاگران در لیگ برتر والیبال ابلاغ نشده اما امیدوارم با بهبود شرایط، مقدمات حضور تماشاگران به عنوان پشتوانه‌های معنوی تیم در سالن‌های ورزشی فراهم شود.

براساس اعلام فدارسیون والیبال جمهوری اسلامی، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان کشور با عنوان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با شرکت ۱۴ تیم آذرباتری و شهرداری ارومیه، پیکان و سایپا تهران، خاتم اردکان و شهداب یزد، راه یاب ملل مریوان، شهرداری‌های قزوین، ورامین و گنبدکاووس، فولاد سیرجان ایرانیان و مبارکه سپاهان، لبنیات هراز آمل و هورسان رامسر از ۱۹ شهریور آغاز می‌شود.

تیم والیبال گنبدکاووس برای سومین بار با نام شهرداری در مسابقات لیگ برتر شرکت می‌کند.

 این تیم در نخستین حضور خود در لیگ برتر در رده هفتم قرار گرفت و در رقابت‌های لیگ برتر پارسال هم که به دلیل شیوع ویروس کرونا نیمه تمام ماند، با ۲۷ امتیاز از ۱۷ بازی، رده هفتمی سال قبل خود را تکرار کرد.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردم این دیار بویژه ترکمن‌ها علاقمندان فراوانی دارد.

تاکنون بازیکنان زیادی از این شهرستان به رده‌های مختلف تیم ملی راه یافته‌اند که فرهاد قائمی از مشهورترین آنها است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار