سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: با توجه به اینکه اکثر بازیکنان مطرح جذب دیگر تیم‌ها شده‌اند ما با ۲۰ میلیارد تومان هم نمی‌توانیم بازیکن قابل توجهی بگیریم.

جزیده: با ۲۰ میلیارد تومان هم نمی‌توانیم بازیکن قابل توجهی بگیریم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گنبد، پس از اعلام رسمی تیمداری شهرداری گنبد در فصل آینده لیگ برتر والیبال، عظیم جزیده مانند فصل گذشته هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. عظیم جزیده، طاهر قره داشلی و رحمان رئوفی، سه گزینه شورای شهر برای هدایت تیم شهرداری گنبد در فصل آینده لیگ برتر والیبال بودند که در نهایت جزیده با کسب 16 رای به‌عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

فصل جدید لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور قرار است اواسط شهریورماه آغاز شود و تیم‌های لیگ برتری در حال جذب بازیکن هستند تا به‌ زودی تمرینات خود را آغاز کنند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: با توجه به اینکه زمان زیادی را از دست داده‌ایم باید تمرینات را زودتر آغاز کنیم و احتمالاً این هفته یا هفته آینده تمرینات تیم به همراه تست‌گیری از بازیکنان آغاز خواهد شد.

جزیده افزود: برای آغاز تمرینات در انتظار مشخص شدن سالن هستیم تا بازیکنان بومی و دسته یکی را بررسی کنیم و در پست‌های مورد نیاز اقدامات لازم برای جذب بازیکنان را انجام دهیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد با بیان اینکه صحبت کردن در مورد مبلغ بودجه حرفه‌ای نیست، تصریح کرد: بودجه سال گذشته ما از نیمی از تیم‌های لیگ، کمتر بود و با توجه به اینکه اکثر بازیکنان مطرح جذب دیگر تیم‌ها شده‌اند ما با 20 میلیارد تومان هم نمی‌توانیم بازیکن قابل توجهی بگیریم.

جزیده ادامه داد: میکائیل تاجر، هومن باقری، عبدالرضا علیزاده، حسین ولایی و بابک موسوی که سال گذشته عضو تیم شهرداری گنبد بودند اکنون با دیگر تیم‌ها قرارداد بسته‌اند و ما با سیاست بومی‌گرایی و جوان‌گرایی وارد لیگ برتر والیبال خواهیم شد.

وی اضافه کرد: تاکنون با احسان دانش‌دوست قرارداد بسته‌ایم و متین تکاور، ادریس دانشفر، رمضان صحبتی و کمال قریشی دیگر بازیکنان بومی هستند که به‌زودی با آنها قرارداد خواهیم بست تا از ظرفیت‌های بومی استفاده کنیم.

جزیده یادآور شد: بازیکنان بومی مانند سلیم چپرلی، میکائیل تاجر و اسماعیل مسافر با دیگر تیم‌ها قرارداد بسته‌اند و ما باید از ظرفیت‌های باقی مانده بومی استفاده کنیم و امیدواریم مذاکرات با دیگر بازیکنان بومی به سرانجام برسد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در مورد نفرات کادر فنی خاطرنشان کرد: منصور جزیده در کادر حضور خواهد داشت و از محمد مختومی مانند فصل گذشته به‌عنوان آنالیزور استفاده می‌کنیم. به احتمال زیاد یک تمرین دهنده غیربومی به کادر فنی اضافه خواهد شد.

جزیده بیان داشت: هدف ما این است که چراغ والیبال گنبد روشن بماند، اگر در لیگ بمانیم کار بزرگی کرده‌ایم و اگر به پلی‌آف برسیم کار بسیار بزرگ‌تری انجام داده‌ایم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در مورد مبهم بودن حضور این تیم در لیگ برتر گفت: مجموعه شهرداری و شورای شهر گنبد هم حق دارند و از مسئولان استان گله داشتند اما در نهایت تیمداری اتفاق می‌افتاد.

جزیده افزود: شهرداری و شورای شهر به تنهایی نمی‌تواند تیمداری کند و از نهادهای دیگر انتظار حمایت داشتند که پارسال این اتفاق رخ نداد و مجبور شدند شوک وارد کنند و خوشبختانه اتفاقات خوبی رخ داد.

وی ادامه داد: همین که چراغ والیبال گنبد در لیگ برتر همچنان روشن مانده را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم برای سال‌های بعد والیبال گنبد توسعه و رونق بیشتری پیدا کند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در رابطه با برگزاری فصل آینده لیگ برتر والیبال با حضور 12 تیم اظهار داشت: 14 تیم برای لیگ برتر والیبال ایران زیاد بوده و برگزاری رقابت‌ها با حضور 12 تیم منطقی‌تر است اما باید برای رقابت‌های پلی‌آف فرمت دیگری در نظر گرفت.

جزیده اضافه کرد: به نظر من رقابت‌های پلی‌آف را باید برای چهار تیم بالای جدول و به‌صورت متمرکز برگزار کنند تا قهرمان لیگ برتر در این شرایط مشخص شود زیرا هر چه از رقابت‌های رفت و برگشت لیگ می‌گذرد انگیزه تیم‌ها کمتر خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار