خشک شدن ۱۰ هزار هکتار از مساحت خلیج گرگان، دستگیری هفت حفار غیرمجاز در محوطه تاریخی کلاله و کشف ۸۳۱ فقره انواع سرقت در آزادشهر از جمله اخبار کوتاه روز چهارشنبه گلستان است.

خشک شدن ۱۰ هزار هکتار از خلیج گرگان و چند خبر کوتاه از گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، هادی حق شناس استاندار گلستان با اشاره به تصویب اعتبار ۹ هزار میلیارد ریالی برای احیا و نجات خلیج گرگان گفت: از مجموع مساحت ۴۰ هزار هکتاری خلیج گرگان حدود یک چهارم آن خشک شده و ادامه این روند موجب نابودی کامل این پهنه آبی خواهد شد.

**

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کلاله از دستگیری هفت حفار غیرمجاز در محوطه تاریخی ارتفاعات کوه "قوزی غوق" این شهرستان و تحویل آنها به مراجع قضایی خبر داد.

**

سرهنگ سید داوود حسینی فرمانده انتظامی آزادشهر از کشف ۸۳۱ فقره انواع سرقت از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای تشدید فعالیت‌های پلیس و طرح مبارزه با سارقان حرفه‌ای ۷۵ درصد سرقت‌های صورت گرفته دراین شهرستان کشف شد.

**

فرماندار کلاله با بیان اینکه مصرف مواد مخدر هیچ تاثیری در درمان کرونا ندارد، از رسانه‌ها خواست بیشتر به این موضوع بپردازند تا کسی به امید پیشگیری و درمان به مصرف مواد مخدر گرایش پیدا نکند.

محمد ابراهیمی تودرواری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و هزار و ۵۷۰ عدد قرص متادون در این شهرستان کشف شد.

**

قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر از کسب رتبه برتر توسط چهار دانش آموز این شهرستان در مسابقات فرهنگی و هنری کشور خبر داد.

**

فرماندار گالیکش در جلسه هماهنگی رفع مشکل آب شرب روستای قوشه‌چشمه از توابع بخش لوه این شهرستان گفت: قوشه‌چشمه تنها روستای بدون آب شرب گالیکش است که با همکاری و مساعدت مسوولان استانی در چند روز آینده مشکل ۲۰ ساله این روستا برطرف می‌شود.

**

رییس اداره شیلات علی آبادکتول گفت: بیش از ۱۵۰ هزار قطعه بچه ماهی گرمابی در استخرهای تعبیه شده در مسیر چاههای دومنظوره کشاورزی این شهرستان رهاسازی شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار