رئیس کل دادگستری در جمع رسانه های انقلابی استان :

مدیر کل دادگستری استان گلستان در جمع فعالین رسانه های انقلابی استان با اشاره به اینکه شما عیون ما هستید گفت : شما ها حیات خلوت خیلی ها را در این استان بهم زدید.

سالهاست منتظر شما بودم / شما رسانه های انقلابی عیون ما هستید / شماها کمک کردید حیاط خلوت خیلی ها در استان برچیده شد/ مدیران مضر باید ته نشین شوند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان شامگاه گذشته در دیدار با تعدادی از فعالان مطبوعاتی و رسانه های انقلابی استان گلستان اظهار کرد : سالهاست منتظر شماها بودم و دوست داشتم زودتر این ارتباطات برقرار می شد و ما با هم دیدار می داشتیم .

هاشمیان با اشاره به اینکه شما رسانه های انقلابی عیون ما هستید تصریح کرد : بنا به گفته آیت الله رئیسی که ما هیچ خط قرمزی نداریم الا مستند نبودن گزارش ، حتما گزارشاتی که می فرستید مستند باشد .

چرا باید حراست ، اطلاعات و دستگاه قضایی یک خبرنگار را مواخذه کنند

وی در پاسخ به صحبتهای یکی از حضار گفت : چرا باید حراست ، اطلاعات و دستگاه قضایی یک خبرنگار را به خاطر درج یک خبر مواخذه کنند در حالیکه باید از آنان تشکر شود .

این مقام مسئول اضافه کرد : خبرهای امیدوارکننده ای در دستگاه قضا وجود دارد که شما رسانه ها باید این اخبار را دست به دست کنید تا به مردم برسد ، شما رسانه ها هستید که می توانید طوفان خبری راه بیندازید.

از کمک های گذشته شما ممنون هستم

هاشمیان با بیان اینکه من از کمک های گذشته شما ممنون هستم ، یادآور شد : اگر شماها نبودید خیلی از فسادها بدتر از اینها اتفاق می افتاد ، شماها کمک کردید حیاط خلوت خیلی ها برچیده شد ، اگر فلان مدیر ضعف ندارد چرا اتاق شیشه ای ندارد و شفاف نیست ؟ چرا حاضر نمی شوند از اداره آنها تحقیق شود ؟

وی ادامه داد : اکثر دادگاه های ما علنی است و شما می توانید حضور پیدا کنید و ما هیچ مشکلی نداریم با حفظ نام اشخاص در جلسات بنشینید ، شماها می توانید از زندانی ها و متهمین گزارشاتی تهیه کنید که موجب عبرت آموزشی و پیشگیری از جرم شود .

مدیر کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد : در سال 98 حدود 75 هکتار جنگل ، 571 هکتار مرتع و 4 هکتار ساحل به بیت المال برگشت ضمن اینکه 10 هکتار از اراضی کشاورزی که تغییر کاربری داده شده بودند با اجرای 222 حکم قلع و قمع به حالت اولیه خود برگشتند .

رئیس جهاد همکاری نمی کرد

هاشمیان که در جمع فعالین رسانه ای انقلابی استان گلستان صحبت می کرد ، افزود : در بحث قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز اخیرا یک موردی بود که جهاد برای آوردن بیل مکانیکی همکاری نمی کرد چون دادگستری که بیل ندارد و وظیفه جهاد است که آن را تامین کند لذا بعد از عدم همکاری جهاد به دادستان  گفتم هر چه زودتر برای رئیس استان و شهرستان پرنده تخلف تشکیل بدهد تا اینکه بیل اوردند و کار انجام شد.

رتبه یک اقتصاد مقاومتی کشور را داریم

وی ادامه داد : در عرصه اقتصاد مقاومتی رتبه یک کشور را داریم و پر رفت و آمدترین دفتر و دبیرخانه در دادگستری استان گلستان دبیرخانه اقتصاد مقاومتی می باشد ، اکثر تولید کنندگان ما از تحریم ها و تورم ناله ای ندارند بلکه از سوء مدیریت ها می نالند و رغبتی برای تولید کننده ها نمانده ، برخی مدیران بجای اینکه سدی را بردارند خودشان سنگ اندازی می کنند .

فرماندار رامیان را پشت میزش بازداشت کردیم

هاشمیان در پاسخ به یکی از حضار می گفت چرا باید مدیران به دلیل تخلف بعد از دوران خدمت خود بازداشت شوند گفت : اینگونه نیست ، ما فرماندار رامیان را پشت میز کارش بازداشت کردیم ، مدیر کل دامپزشکی ، غله و اب منطقه ای نیز سر کارشان بازداشت شدند ، ما هیچ حاشیه ای نداریم و حتی با تعدادی از قضات و کارمند دستگاه قضایی نیز برخورد کردیم .

وی تاکید کرد : 45 قضای 30 سال پیش زمینی را گرفتند اما به آن دست نزدند و ما هم گفتیم تا تعیین تکلیف نهایی کاری نکنید تا ببینیم سرنوشت پرونده چه می شود و آنها هم قبول کردند اما شما ببینید چه اشخاص و نهادهایی در دو طرف ناهارخوران زمین گرفتند و ساخت و ساز کردند لذا اطلاق برخی عناوین نظیر قاضی فاسد و ... شایسته این افراد نیست .

رئیس کل دادگستری استان گفت : امروز نگاه انقلابی در اینست که از اقدامات انقلابی دستگاه قضایی حمایت شود .

گزارشات خود را به کارگروه گسترش عدل بفرستید

هاشمیان ادامه داد : ما در دادگستری استان کارگروه گسترش عدل و آزادی های مشروع داریم ، اگر گزارشی دارید به این کارگروه بفرستید تا پیگیری کنند و خود را از درگیری مستقیم بر حذر دارید و بگذارید دستگاه قضایی خود پیگیری کارها باشد .

وی با اشاره به اینکه مدیران مضر باید ته نشین شوند تاکید کرد : فتنه 88 خط قرمز ماست و با احدی تعارف نداریم ، در مقابل فتنه گران کوتاه نخواهیم آمد حتی اگر گردن ما را بزنند .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار