تجری گفت: ۱۸ اقامتگاه بوم گردی با اشتغالزایی ۷۵ نفر در گلستان افتتاح می شود.

بهره برداری از ۱۸ واحد بوم گردی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «احمد تجری» صبح امروز (چهارشنبه 29 مرداد) در آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی هفته دولت در استان گلستان اظهار کرد: ۶۹ پروژه با اعتبار ۲۱۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۵۰۷ نفر در هفته دولت در حوزه گردشگری و صنایع دستی به بهره برداری می رسد.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان ادامه داد: همچنین در هفته دولت چهار مرکز تخصصی صنایع دستی با سرمایه گذاری چهار هزار و ۷۰۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

 

تجری متذکر شد: پروژه های ساماندهی ابنیه و مسیرهای گردشگری شامل سه پروژه در هفته دولت در استان گلستان به بهره برداری می رسد.

 

وی خاطرنشان کرد: ساخت چهار هتل و مجتمع گردشگری، ۲۷ خانه مسافر و دفترخانه مسافرتی و غیره شامل ۳۶ واحد تاسیسات گردشگری در هفته دولت در استان گلستان به بهره برداری می رسد.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان متذکر شد: همچنین در هفته دولت شاهد افتتاح و بهره برداری از ۱۸ اقامتگاه بوم گردی خواهیم بود که این پروژه ها برای ۷۵ نفر اشتغالزایی به همراه دارد.

 

تجری به مرمت بناهای تاریخی اشاره کرد و افزود: با نگاه کاربری گردشگری در هفته دولت کار مرمت دو واحد تاریخی آغاز می شود و افتتاح موزه خصوصی نیز از دیگر پروژه های ما در هفته دولت به شمار می رود.

 

وی با بیان اینکه با مشارکت بخش خصوصی سه پروژه در حوزه هتل ها در سطح استان در هفته دولت خواهیم داشت، بیان کرد: با توجه به ظرفیت گردشگری و همراهی مسئولان امیدواریم در تمام شهرستان های استان شاهد افتتاح و بهره برداری تاسیسات گردشگری باشیم.

 

تجری اظهارداشت: اراده جدی برای ارتقاء زیرساخت های گردشگری شکل گرفته است و امیدواریم این مسیر تداوم یابد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار