میقانی گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۱۱ پروژه با اعتبار ۶۷ میلیارد تومان در تمامی شهرستان های گلستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۱۱ پروژه در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «مهدی میقانی» صبح امروز (چهارشنبه 29 مرداد) در آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی هفته دولت در استان گلستان اظهار کر: پنج هزار کیلومتر راه در استان وجود دارد که در سال گذشته بخشی از ابنیه راه های استان به دلیل سیل و رانش خسارت دید.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: در این هفته به مناسبت هفته دولت افتتاح و عملیات اجرایی ۱۱۱ پروژه با اعتبار ۶۷ میلیارد تومان در کل شهرستان های استان گلستان را خواهیم داشت.

 

میقانی متذکر شد: در هفته دولت ۹۶ پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان به بهره برداری می رسد و همچنین عملیات اجرایی ۱۵ پروژه نیز در این ایام آغاز خواهد شد.

 

وی افزود: این پروژه ها شامل روکش آسفالت، رفع نقاط پر تصادف، احداث و تعمیر ابنیه فنی، بازسازی ماشین آلات، توسعه سامانه های حمل و نقل هوشمند و اجرایی روشنایی معابر است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان تاکید کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا بخش حمل و نقل بار تلاش زیادی در این ایام از خود نشان داد و شاهد ۱۲ درصدی رشد جابه جایی کالا در استان بودیم اما در بخش حمل و نقل مسافر شرکت های ما با مشکل رو به رو شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار