رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در استان گلستان گفت: دولت ترکمنستان اعلام کرد مرز زمینی اینچه‌برون که بعد از شیوع ویروس کرونا بسته شده بود، از تاریخ ۱۱ شهریورماه مجدداً بازگشایی و صادرات کالا و تردد کامیون از سر گرفته می‌شود.

فعالیت دوباره مرز زمینی اینچه‌برون از ۱۱ شهریور

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، ذوالفقار امیرشاهی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ملیت‌های مختلفی اعم از ۹ هزار قزاق، ۳۳ هزار افغانستانی و ملیت‌های عراقی، گرجی و آذری با انگیزه‌های مختلفی مانند تحصیل، کار و اقامت در استان گلستان در حال زندگی هستند.

وی بیان کرد: از شهروندان گلستانی زندانیانی در کشورهایی از جمله عراق، ترکمنستان، امارات، قطر و ترکیه داریم که بیشترین علت زندانی شدن این افراد، ناآشنا نبودن با قوانین و مقررات دیگر کشورها است.

امیرشاهی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کارهایی از جمله تمدید گذرنامه، تمدید پروانه کار و تحصیل، تأیید اسناد تجاری و معرفی تولیدات گلستان به خارج از کشور در نمایندگی وزارت امورخارجه در استان گلستان انجام می‌گیرد.

رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در استان گلستان با تبریک هفته خبرنگار، گفت: خبرنگاران در همه شرایط به دنبال واقعیت‌های جامعه هستند. هر روز خبرنگار است و هیچ روزی نیست که با خبرنگار سرکار نداشته باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار