نصرتی گفت: همزمان با هفته دولت، بزرگترین اورژانس تامین اجتماعی کشور با مساحت یک هزار و ۶۰۰ متر مربع در گرگان و کلینیک مجهز در شهرستان آزادشهر به بهره برداری می رسد.

افتتاح بزرگترین اورژانس تامین اجتماعی کشور در هفته دولت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «احمد نصرتی» صبح امروز (چهارشنبه 29 مرداد) در آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی هفته دولت در استان گلستان اظهار کرد:  پروژه تامین اجتماعی استان گلستان در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ با ۳۳۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان ادامه داد: بخشی از پروژه های تامین اجتماعی به دلیل شرایط کرونا و ضرورت افتتاح آن پیش از هفته دولت به بهره برداری رسید.

 

نصرتی بیان کرد: بزرگترین اورژانس تامین اجتماعی کشور در گرگان با مساحت یک هزار و ۶۰۰ متر مربع و کلینیک مجهز در شهرستان آزادشهر در هفته دولت به بهره برداری می رسد.  

 

وی خاطرنشان کرد: پیش از هفته دولت ۶ پروژه مهم شامل سی تی اسکن و ماموگرافی پیشرفته در بیمارستان خاتم الانبیای گنبدکاووس، هتلینگ و افزوده ۲۵ تخت بیمارستانی در بیمارستان حکیم جرجانی به بهره برداری رسید.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: ساخت اورژانس تامین اجتماعی در گرگان 20 میلیارد تومان و کلینیک آزادشهر 18 میلیارد تومان هزینه در برداشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار