مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان اظهار کرد؛ خدمت گزاری شهیدان رجایی و باهنر اگر چه در مدت محدود مسئولیت دولت را به عهده داشتند اما نوع رویکردشان به مردم و جامعه طوری بود که برای همیشه الگوی مناسب برای مدیران دستگا‌ه‌ها خواهند بود.

شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو های خدمت گزاری در جامعه هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان: اسرافیل وزیری به همراه مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد استانداری گلستان در حاشیه دیدار با خانواده شهیدان سید قاسم و سید محمد میرحسینی نصرآبادی ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است که در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان‌های نظام اسلامی و رهبری دفاع می‌نمایند.
وی رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر را اخلاص آنان دانست و افزود: باید خودمان را مزین به اخلاق حسنه کنیم و سعی کنیم مشی این شهیدان گران‌قدر را سرلوحه کارمان قرار دهیم.
وزیری بزرگ‌ترین رسالت در قبال شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال این فرهنگ به نسل جوان دانست و بیان داشت: مهم ‌ترین شاخصه ماندگاری حماسه‌آفرینی‌های‌ شهدا و ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین ارزش‌های انقلاب برای نسل جوان و عمل به وصیت شهداء است.
سید قاسم میرحسینی نصرآبادی در تاریخ 10 فروردین 1333 دیده به جهان گشود و در تاریخ 26 اسفند 1363 در منطقه هورالهویزه به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
سید محمد میرحسینی نصرآبادی در تاریخ 1 خرداد 1345  دیده به جهان گشود و در 1 آبان 1362 در منطقه مریوان  به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار