مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: ۱۱۱ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در هفته دولت امسال افتتاح و کلنگ زنی شد.

افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۱۰۰ طرح راهداری گلستان
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: ۱۱۱ طرح عمرانی با اعتباری حدود ۶۶۵ میلیارد ریال در هفته دولت امسال افتتاح و کلنگ زنی شد.

او ادامه داد: این طرح‌ها شامل ۹۶ طرح افتتاحی با ۵۶۵ میلیارد ریال اعتبار و ۱۵ طرح کلنگ زنی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال بوده است.

میقانی گفت: طرح‌های قابل بهره برداری شامل ۱۰۹ طرح در بخش راهداری اعم از طرح‌های نگهداری راه‌های اصلی و فرعی و روستایی، رفع نقاط پرتصادف، نگهداری ابنیه فنی راه ها، ساخت سوله شن و نمک راهدارخانه ها، بازسازی ماشین آلات راهداری و اجرای روشنایی محور‌ها بوده است.

این مقام مسئول افزود: بهره برداری از ۷ طرح در بخش سیستم‌های هوشمند جاده‌ای از قبیل دوربین‌های نظارتی و کنترل سرعت و ثبت تخلف، ۶ طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راه‌ها با اولویت عابرین پیاده و موتورسوار نیز از دیگر این طرح‌ها است.
 
 
او گفت: همچنین احداث ۷ طرح رمپ مجتمع و پل عابر پیاده از طرح‌های دیگری است که در این هفته با حضور مسوولان ارشد استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار