معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت که همزمان با هفته دولت بهره‌برداری از ۲۱۵ پروژه شامل ۱۲۹ طرح عمرانی و ۸۶ پروژه اقتصادی این شهرستان مرزی با اعتبار و سرمایه‌گذاری هفت هزار و ۹۵۲ میلیارد ریال و ایجاد ۷۹۴ فرصت شغلی آغاز می‌شود.

سهم هفت هزار و ۹۵۰ میلیارد ریالی گنبدی‌ها از طرح‌های هفته دولت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز شنبه اظهار داشت: علاوه بر پروژه‌های افتتاحی گنبدکاووس، عملیات اجرایی ۵۳ پروژه شامل ۵۲ طرح عمرانی و یک پروژه اقتصادی دیگر با هزینه و سرمایه گذاری پیش بینی شده به مبلغ ۷۴۳ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال در این هفته آغاز می‌شود.

به گفته وی طرح های هفته دولت این شهرستان به صورت متمرکز و با حضور وزیر جهاد کشاورزی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: پروژه‌های افتتاحی و قابل کلنگ زنی گنبدکاووس در هفته دولت امسال در مقایسه با پارسال از نظر تعداد ۳۳ درصد و از نظر اعتباری ۱۸۵ درصد رشد دارد و معادل ۲۰ درصد ارزش ریالی کل پروژه‌های هفته دولت امسال گلستان است.

کریمی، افتتاح فاز دوم زنجیره تولید تخم مرغ شرکت کاسپین طلایی چیکا به ارزش پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال، افتتاح ۶۷۸ واحد مسکونی آسیب دیده از سیل ۹۸ به ارزش تقریبی ۵۹۸ میلیارد ریال، نیروگاه برق هوتن به اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال، دو واحد آموزشی ۶ و ۱۲ کلاسه با مجموع اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال، افتتاح استخر چند منظوره با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریال، کارخانه بسته بندی حبوبات و غلات با سرمایه گذاری ۲۳ میلیارد ریال و تامین آب شرب روستای مرزی خیرخواجه علیا با هزینه ۳۴ میلیارد ریال را از مهمترین طرح‌های قابل بهره‌برداری هفته دولت در گنبدکاووس اعلام کرد.

وی ادامه داد: همچنین در این هفته عملیات اجرایی تاسیس و راه اندازی سایت BTS تلفن همراه در ۲۰ نقطه شهرستان به هزینه پیش بینی شده ۲۰۰ میلیارد ریال و بهسازی شبکه فاضلاب شهری گنبدکاووس با ۶۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را بهترین فرصت برای مدیران جهت ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده به مردم دانست و برآن تاکید کرد.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت و پنج هزار و ۷۲ کیلومتر مربع دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار