فرماندار گالیکش درشرق استان گلستان گفت که همزمان با هفته دولت، ۹۵ طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با سرمایه‌گذاری ۴۰۷ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۲۲ نفر در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

۹۵ پروژه عمرانی و اقتصادی گالیکش در هفته دولت افتتاح می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی ‌اصغر میرزایی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر پروژه‌های قابل افتتاح، در این هفته عملیات اجرایی ۱۴ پروژه عمرانی و اقتصادی دیگر با سرمایه‌گذاری ۵۷۰ میلیارد ریال دراین شهرستان آغاز خواهد شد.

وی افزود: پروژه های هفته دولت امسال در مقایسه با سال گذشته ۲ برابر بیشتر شد.

میرزایی، افتتاح ۲ واحد آموزشی ۱۸ و سه کلاسه با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، بهره‌برداری از یک واحد تولیدات لبنی با ۵۸ میلیارد ریال و افتتاح سد انحرافی و آب بندان پاسنگ بالا با ۲۴ میلیارد ریال اعتبار را از پروژه‌های شاخص قابل بهره‌برداری گالیکش در هفته دولت امسال برشمرد.

به گفته وی، ساخت ۱۸۰ واحد مسکونی ویژه محرومان، احداث سازه سنگ و ملاتی و سرشاخه گیر اوغان ۲ و ۳ ، احداث پل عابر پیاده بر روی رودخانه "دوغ" و احداث واحد تولیدی پروتئین گیاهی از سویا از مهمترین پروژه‌های عمرانی و اقتصادی گالیکش است که در هفته دولت امسال عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

فرماندار گالیکش همچنین ادامه داد: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، ادارات هواشناسی، جهاد کشاورزی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مخابرات، شیلات، شرکت گاز، کمیته امداد امام خمینی (ره)، شهرداری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و آب و فاضلاب گالیکش مجری پروژه‌های امسال گالیکش در هفته دولت هستند.

گالیکش حدود ۶۴ هزار نفر جمعیت دارد که ۵۵ درصد آن در ۶۳ روستا و بقیه در دو نقطه شهری آن زندگی می‌کنند.

 
  •  

 

ارسال نظر

آخرین اخبار