مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه ۱۳۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان وجود دارد گفت: هتل ورزش گرگان دوشنبه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وجود ۱۳۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در گلستان؛ هتل ورزش دوشنبه افتتاح می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، قاسمعلی برزمینی پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: پروژه هتل ورزش گرگان روز دوشنبه با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: طبقات همکف و اول هتل ورزش گلستان به‌طور کامل تجهیز شده و طبقات دوم، سوم و چهارم هم در حال تجهیز است و افتتاح این پروژه کمک زیادی به ورزش استان خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به پروژه‌های ورزشی نیمه تمام استان گفت: 130 پروژه ورزشی نیمه تمام در استان وجود دارد و تمام تلاش ما این است امسال 15 تا 20 پروژه را افتتاح کنیم.

برزمینی افزود: خانه والیبال گنبدکاووس، سالن صدرا بندرگز، سالن تختی بندرترکمن، چمن مصنوعی در شهرستان‌های کردکوی، آزادشهر، کلاله و مراوه تپه و سالن‌های روستایی در شهرستان‌های علی آباد کتول، رامیان، کلاله، آزادشهر، مینودشت و کردکوی هم جزو پروژه‌هایی هستند که امسال افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: 120 خانه ورزش روستایی در سطح استان وجود دارد و تلاش داریم در هفته دولت 20 خانه ورزش روستایی دیگر را افتتاح کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار