مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: پروژه هتل ورزش گرگان دهه فجر امسال افتتاح و ابتدای سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

هتل ورزش گرگان دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت : مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور قول داده پروژه هتل ورزش گرگان دهه فجر امسال افتتاح شود و پس از تجهیز از ابتدای سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: این پروژه مقداری بدهکاری به پیمانکار داشت که این مبلغ پرداخت شد و امسال هم بیش از سه میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن تامین شده و پیمانکار قول داده تا دهه فجر آن را به اتمام برساند.

احداث آکادمی والیبال در گنبد

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه امسال افتتاح بیش از ۳۰ پروژه ورزشی استان در دستور کار قرار دارد، گفت: چهار پروژه در هفته دولت افتتاح شده و قرار است تا پایان سال تعداد این پروژه‌ها به ۳۰ برسد و افتتاح این پروژه‌ها منوط به این بوده که اعتبارات آنها به موقع تامین شوند.

طیبی تصریح کرد: برخی پروژه‌ها که پیشرفت فیزیکی بیشتری دارند باید با کمک فرمانداران حل شوند، برخی از فرمانداران برای پروژه‌های نزدیک به افتتاح اعتبار خوبی در نظر نگرفتند که باید این موضوع را با مشورت و تعامل حل کنیم.

وی ادامه داد: قصد داریم آکادمی والیبال گنبد را احداث کنیم که اگر اعتبارات آن به موقع برسد پیمانکار برای تکمیل این پروژه اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام / مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار