مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: تعطیلی اماکن دولتی ورزشی در گلستان بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان خسارت به این بخش وارد کرده است.

خسارت یک میلیارد و 300 میلیون تومانی تعطیلی اماکن دولتی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا از گرگان؛ قاسمعلی برزمینی در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار کرد: از 5 اسفند ماه 98 ، 208 مکان دولتی و 300 مکان ورزشی خصوصی به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا طبق تصمیم ستاد استانی کرونا تعطیل شد.

وی تاکید کرد: تعطیلی اماکن دولتی ورزشی در گلستان بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان خسارت به این بخش وارد کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه اکثر باشگاه های خصوصی در شهرستان های گرگان و گنبد کاووس وجود دارند افزود: مکاتباتی با وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته و اسامی باشگاه ها به وزارت اعلام شده است که با ثبت در سامانه کارا تسهیلات بین 16 تا 25 میلیون تومان به آنان پرداخت خواهد شد و تا کنون حدود 6 باشگاه این تسهیلات را دریافت کرده اند.

وی در رابطه با خانه های ورزش روستایی اظهار کرد: 120 خانه ورزش روستایی تا کنون در سراسر استان ایجاد شده است و تا 13 شهریور 20 خانه ورزش روستایی دیگر نیز در 20 روستا افتتاح خواهد شد.

 

برزمینی در ادامه به برگزاری دومین جشنواره ملی ازدواج اقوام ایران زمین به صورت مجازی، تشکیل مجمع خیرین ازدواج استان، آماده سازی 50 سری جهیزیه برای زوج های جوان کمتر برخورردار به همت مجمع خیرین ازدواج ، رونمایی از نخستین سند ازدواج جوانان استان با حضور استاندار نیز اشاره کرد.

به گفته وی 87 تشکل مردم نهاد در سطح استان در حال فعالیت هستند که در ماه مبارک رمضان با همکاری هیئت های ورزشی 11 هزار بسته معیشتی بدون برداشت از اعتبارات دولتی برای خانواده های بی بضاعت استان تهیه و توزیع شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار