مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با بیان این که ۱۳۰ پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد، از تلاش برای به بهره برداری رساندن ۲۰ پروژه تا پایان سال خبرداد.

وجود۱۳۰پروژه نیمه تمام ورزشی درگلستان/افتتاح هتل ورزش درهفته دولت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر،  قاسمعلی برزمینی اظهارکرد: ۲۰۸ باشگاه دولتی و ۳۰۰ باشگاه خصوصی در استان وجود دارد که در زمان کرونا تعطیل و متحمل خسارت شده اند.

وی افزود: با تصمیم ستاد استانی کرونا، باشگاه های خصوصی گرگان با رعایت پروتکل ها و با حداقل نفرات بازگشایی شدند.

برزمینی در خصوص دیگر اقدامات این نهاد، گفت: ۱۱ هیئت به صورت سرپرستی مدیریت می شد و با پیگیری های صورت گرفته، پنج مجمع انتخابات هیئت های ورزشی را برگزار و اعضا انتخاب شدند.

وی بیان کرد: ۱۳۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح استان داریم که تلاش می‌کنیم با تخصیص اعتبارات حداقل ۱۵ الی ۲۰ پروژه مهم را تا پایان سال در هفته های دولت، تربیت بدنی و دهه فجر به بهره برداری برسانیم.

برزمینی گفت: مهم ترین پروژه هتل ورزش گرگان است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: سالن صدرای بندرگز، سالن تختی بندر ترکمن (۱۵ سال نیمه تمام است)، چمن مصنوعی کردکوی، چمن مصنوعی آزادشهر، خانه والیبال گنبدکاووس و غیره امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

برزمینی به پروژه نیمه تمام سالن ۶ هزار نفری گرگان اشاره کرد و گفت: این پروژه ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۱۴۰ میلیارد تومان برای آن اعتبار نیاز است که به دنبال جذب اعتبارات ملی هستیم.

وی ادامه داد: سالن های ورزشی روستایی در سطح شهرستان‌های علی آباد، آق قلا، بندرگز، گمیشان، آزادشهر، گنبد و غیره داشته و ۲۰ خانه روستایی در هفته دولت افتتاح می شود.

برزمینی عنوان کرد: طبق مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان، مجمع خیران ازدواج تشکیل و ۴۰ خیر و چهار عضو اصلی انتخاب شدند.

وی گفت: رونمایی سند ساماندهی ازدواج جوانان در هفته ازدواج، توزیع ۵۰ سری جدید جهیزیه از دیگر اقدامات است و میزبان دومین جشنواره ملی ازدواج اقوام کشور با رعایت پروتکل ها بودیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار