افزون بر ۶۵ هزار نفر مردم مراوه‌تپه در شرقی‌ترین نقطه مرزی استان گلستان روز شنبه اول شهریور و در آستانه هفته دولت از مزایای افتتاح ۳۶۷ پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی این شهرستان کم برخوردار بهره‌مند شدند.

مردم مراوه‌تپه از خدمات ۳۶۷ پروژه افتتاحی هفته دولت بهره‌مند شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، مراسم افتتاح متمرکز طرح‌های عمرانی و اقتصادی مراوه‌تپه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و برخی مدیران کل استان به همراه جمعی از مردم محلی برگزار شد.

فرماندار مراوه‌تپه در این مراسم اعتبار و سرمایه‌گذاری انجام شده برای این تعداد طرح افتتاحی را که ۲۶۶ پروژه آن اقتصادی و اشتغالزا و ۱۰۱ پروژه دیگر آن نیز عمرانی و خدماتی است، هزار و ۱۳۰ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریال اعلام کرد.

امانگلدی ضمیر، ایجاد ۵۱۶ فرصت شغلی برای جوانان و جویندگان کار در مراوه‌تپه را از جمله مزایای افتتاح پروژه‌های هفته دولت دانست و افزود: علاوه بر این عملیات اجرایی ۱۹ پروژه دیگر شامل ۱۶ طرح عمرانی و سه پروژه اقتصادی با اعتبار و سرمایه‌گذاری پیش بینی شده ۳۵۳ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال نیز امروز آغاز شد.

وی اضافه کرد: در مجموع به مناسبت هفته دولت امسال ۳۸۶ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغال‌زا با اعتبار و سرمایه‌گذاری هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال در مراوه‌تپه افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد که گام بلندی برای رخت بربستن سیمای محرومیت از این شهرستان مرزی و کمتر توسعه یافته دارد.

فرماندار مراوه‌تپه گفت: طرح‌های افتتاحی و پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آن طی هفته دولت امسال در مناطق شهری و روستایی مراوه‌تپه آغاز شد، توسط دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان این شهرستان از جمله راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مسکن روستایی، آب، گاز، برق، مخابرات، منابع طبیعی، آموزش و پرورش، شهرداری، دهیاری‌ها، بهداشت و درمان، بهزیستی، کمیته امداد، جهادکشاورزی و ورزش و جوانان اقدام شده و یا انجام خواهد شد.

ضمیر، آغاز عملیات اجرایی مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهر گلیداغ با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال توسط بنیاد علوی، افتتاح گازرسانی به سه روستای "قپان سفلی و علیا و اسلام‌آباد پایین" با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال و بهره‌برداری از دومین جایگاه سوخت شهر مراوه‌تپه با ۲۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری را از جمله مهمترین طرح‌های هفته دولت امسال در این شهرستان مرزی برشمرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار