متانت، مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان از روند افزایشی تعداد پروازهای فرودگاه گرگان خبر داد و گفت: ماهانه حدود ۱۲ تا ۲۰ هزار مسافر از فرودگاه گرگان جابه‌جا می‌شوند.

ماهانه ۲۰ هزار مسافر از فرودگاه گرگان جابه‌جا می‌شوند

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی متانت در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: پس از شیوع کرونا تعداد پروازها و مسافران فرودگاه گرگان کاهش یافته بود اما از فرودین ماه هر ماه روند جابه‌جایی مسافر نسبت به ماه قبل افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه در فرودین ماه امسال در مجموع ۵۴ پرواز انجام و سه هزار و ۵۳۲ مسافر پذیرش شدند، افزود: در اردیبهشت ماه پروازها با افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به فرودین ماه همراه بود و تعداد پروازها به ۱۱۶ پرواز رسید.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان با این توضیح که تعداد مسافران پذیرش شده فرودگاه گرگان در اردیبهشت ماه هفت هزار و ۵۰۵ نفر بود، ادامه داد: در خردادماه هم شاهد افزایش ۵۰ درصدی پروازها نسبت به ماه قبل بودیم.

وی با بیان اینکه در مجموع در خردادماه ۱۷۶ پرواز انجام و ۱۱ هزار و ۹۱ مسافر پذیرش شد، اضافه کرد: در شرایط فعلی هفته‌ای ۵۰ سورتینگ پروازی از فرودگاه گرگان انجام می‌شود.

متانت با این توضیح که به طور میانگین ماهانه ۲۰۰ سورتی پروازی از فرودگاه گرگان انجام و حدود ۱۲ تا ۲۰ مسافر جابه‌جا می‌شوند،  تصریح کرد: در حال حاضر پروازهای گرگان به تهران، زاهدان، کیش، زابل و مشهد و برعکس برقرار است و پیگیر هستیم در آینده نزدیک پرواز گرگان – قشم و یا بندرعباس و حداقل یک پرواز خارجی از این فرودگاه را برقرار کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار