معاون نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گلستان با بیان اینکه اهل سنت کشور به ویژه اهل سنت استان گلستان به اهل بیت به ویژه امام حسین (ع) ارادت خاصی دارند ادامه داد: هر ساله در شهرستان آق‌قلا شاهد تهیه و پخت نذورات توسط مردم شریف اهل سنت هستیم و این نشان دهنده اعتقاد و ایمان آنها به اهل بیت است.

ارادت خاص اهل‌سنت گلستان به امام حسین (ع)

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس  از شهرستان آزادشهر، حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی صبح امروز در جمع کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر اظهار کرد: برای شناخت امام حسین (ع) باید تمام زوایا زندگی آن حضرت را شناخت و در زندگی پیاده کرد بنابراین فقط عزاداری و نوحه‌سرایی کافی نیست.

وی تصریح کرد: اهل‌سنت مانند شیعیان به اهل بیت معصومین محبت و ارادت دارند و ما مشکلی با برادران اهل‌سنت نداریم زیرا می‌دانیم صحنه گردان حوادث تلخ جهان اسلام یهودیان هستند.

معاون نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: موتور متحرک حوادث جهان اسلام یهودیان هستند و بعد از اینکه این حوادث را ایجاد می‌کنند بین شیعه و سنی تفرقه انداخته و حوادث را به آنها نسبت می‌دهند.

* فلسفه حسین‌شناسی تنها عزاداری و نوحه‌سرایی نیست
حسینی با اشاره به اینکه فلسفه حسین‌شناسی تنها عزاداری نیست، تاکید کرد: فلسفه حسین‌شناسی تنها در عزاداری و نوحه‌سرایی نیست بلکه شیعیان واقعی باید تمام زاویا زندگی امام حسین (ع) را با دقت مطالعه کرده و در زندگی خود پیاده کنند.

وی با بیان اینکه اهل سنت کشور به ویژه اهل سنت استان گلستان به اهل بیت به ویژه امام حسین (ع) ارادت خاصی دارند، ادامه داد: هر ساله در شهرستان آق‌قلا شاهد تهیه و پخت نذورات توسط مردم شریف اهل‌سنت هستیم و این نشان‌دهنده اعتقاد و ایمان آنها به اهل بیت است.

معاون نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گلستان با اشاره به وضعیت کنونی کشور و استان به خاطر شیوع کرونا بیان داشت: امسال شرایط عزاداری تغییر کرده و بخشی به صورت حضوری و با محدودیت و بخشی نیز به صورت مجازی است اما باید توجه کنیم که محبت به امام حسین(ع) و انتقال آن به فرزندانمان از بین نرفته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار