منتظری گفت: مردم حق دارند که از مسئولان مطالبه کنند و مسئولان موظف به پاسخگویی به مردم هستند.

مسئولان موظف به پاسخگویی مردم هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «غلامرضا منتظری» صبح امروز (دوشنبه 3 شهریور) در آیین آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه های هفته دولت اظهار کرد: اساس شکل گیری هفته دولت این است که بتوانیم اسباب خدمت به مردم را افزایش دهیم.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی به سرمایه اجتماعی و توسعه آن تاکید کرد و ادامه داد: سرمایه اجتماعی با گل واژه رضایت گره خورده است و رضایت به خدمتگزاری در تناسب است و هیچ مجموعه مثل دولتمردان در مجموعه رضایتمندی جامعه موفق نیستند.

 

منتظری با بیان اینکه با افزایش رضایتمندی عرق ملی افزایش می یابد، تاکید کرد: نخستین مولفه ای که دولتمردان باید به آن اهتمام داشته باشند استفاده از فرصت بهینه خدمت است و نباید به این مسئله فکر کنیم که تا چند روز و چه زمانی مسئول هستیم.

 

وی به خدمت صادقانه و بی منت تاکید کرد و گفت: مردم باید در مراجعات عزت و کرامت را در به دستگاه های دولتی ببینند.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید ارتباط آسان و دو سویه مسئولان با مردم برقرار کنند و این مهم باعث می شود بسیاری از مشکلات برطرف شود.

 

منتظری متذکر شد: گاهی مواقع مدیرات با منت به ارباب رجوع پاسخ می دهیم و این در حالی است که مسئول در فرهنگ لغت عرب به عنوان مدیر نیست و فردی است که مورد سوال قرار می گیرد و مردم حق دارند بپرسند و مسئولان موظف هستند که پاسخگوی مردم باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار