مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان:

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان با اشاره به اینکه افزایش پروازها از فرودگاه گرگان در دستور کار قرار دارد، گفت: پرواز گرگان – چابهار و برعکس از ۱۵ شهریورماه برقرار می‌شود.

پرواز گرگان چابهار از ۱۵ شهریور برقرار می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی متانت در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در حال حاضر پروازهای گرگان به تهران، زاهدان، کیش، زابل و مشهد و برعکس برقرار است و پیگیر هستیم در آینده نزدیک پرواز گرگان – قشم و یا بندرعباس و حداقل یک پرواز خارجی از این فرودگاه را برقرار کنیم.

وی از برقراری پرواز گرگان- چابهار و برعکس از ۱۵ شهریورماه خبر داد و افزود: این پرواز در روزهای شنبه هر هفته برقرار می‌شود و اگر استقبال خوب باشد به دو روز در هفته افزایش می‌یابد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان با اشاره به اینکه افزایش پروازها از فرودگاه گرگان در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: از هم‌استانی‌ها درخواست داریم با ارائه پیشنهادات خود، ما را در برنامه‌ریزی برای برقراری پروازهای جدید، مقاصد پروازی جدید و روزهای پرواز کمک کنند.

وی به میزان جابه‌جایی مسافر از فرودگاه گرگان هم اشاره و بیان کرد: پس از شیوع کرونا تعداد پروازها و میزان جابه‌جایی مسافر از فرودگاه گرگان کاهش یافته بود اما از فروردین ماه روند افزایشی است و تعداد جابه‌جایی مسافر از سه هزار و ۵۰۰ نفر در فروردین ماه به حدود ۲۰ هزار نفر رسیده است.

 متانت با این توضیح که شرط پایداری و تداوم این خط پروازی استقبال مردمی است، تصریح کرد: خط پروازی گرگان – چابهار از روز شنبه ۱۵ شهریور ساعت ۱۲:۵۰ از چابهار و ساعت ۱۵:۳۰ همان روز از گرگان به مقصد چابهار انجام می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار